کشف 2 تن چوب جنگلی قاچاق در کردکوی

در بازرسی از یک دستگاه خودروی نیسان مقدار دو تن چوب جنگلی که حمل و استفاده‎ی آن قاچاق محسوب می‎شود کشف شد.
کد خبر: ۲۶۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۰ 27 July 2016
محمود علی‎فر عصر دیروز اظهار کرد: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت‎زنی و انجام مأموریت در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی نیسان آبی رنگ که حامل چوب بوده مظنون شدند.
وی اضافه کرد: پس از این اتفاق مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مراجع قضایی راننده‎ی خودرو مذکور را به همراه خودروی بار چوب توقیف کرده و براساس نظر کارشناس اداره منابع طبیعی، چوب‎های کشف‎شده به عنوان چوب قاچاق تشخیص داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار دو تن چوب جنگلی که حمل و استفاده‎ی آن قاچاق محسوب می‎شود کشف شد.
علی‎فر ادامه داد: بررسی‎ها و تحقیقات انجام‎شده حاکی از آن است که متهم از قاچاقچیان منابع طبیعی بوده که به صورت غیرمجاز به قطع درختان جنگلی و تخریب منابع طبیعی اقدام می‎کرد.
وی با بیان این‌که چوب‎های کشف‎شده به اداره منابع طبیعی شهرستان منتقل شد، بیان داشت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در پایان با بیان این‌که قطع درختان جنگلی تاراج‎ منابع ملی کشور و تجاوز به حقوق اقتصادی و فرهنگی جامعه را در پی دارد، اظهار کرد: از مردم درخواست می‎کنیم در صورت اطلاع از فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب بلافاصله مراتب را از طریق تلفن‎های 110 و 197 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار