انهدام باند سارقان منزل با 32 فقره سرقت در آمل

کد خبر: ۲۶۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶ 24 July 2016
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و دستگيري اعضای باند سارقان منزل و کشف بیش از 32 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

ولی الله گنجیان مقدم اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کلانتری های این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با بررسی مناطق جرم خيز و محل هايی که امکان حضور سارقان وجود داشت، اقدام به گشت زنی در این محدوده ها و مناطق جرم خیز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: ماموران در زمان گشت زني در یکی از خيابان های شهر، به سه نفر که با مشاهده پلیس پا به فرار گذاشتند، مشکوک شدند و در اقدامی غافلگیرانه این افراد را دستگیر کردند.

گنجیان خاطر کرد: این افراد که خود را در دست قانون گرفتار دیدند، سعي کردند با اظهارات ضد و نقيض خود را بي گناه جلوه دهند که با هوشیاری ماموران پلیس با انجام تحقیقات فنی از این افراد به سرقت از منازل مختلف اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: متهمان در ادامه تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به 32 فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و سپس روانه زندان شدند.

گنجیان در پايان از مردم خواست منازل خود را به انواع تجهيزات حفاظتي و ايمني ضد سرقت مجهز و در صورت مشاهده موارد مشكوك مراتب را به پليس 110 اعلام کنند.

خبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار