نیروی انتظامی فارس از نظر استاندارد نیروی کافی نداریم

استاندار فارس گفت: نیروی انتظامی این استان از نظر استاندارد نیروی کافی و امکانات در اختیار ندارد.
کد خبر: ۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱ 03 February 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، سید محمد احمدی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کلانتری مرکز این شهرستان پس از بازسازی و تجهیز با گرامیداشت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: در گذشته جنوب فارس یکی از مناطقی بود که همیشه امنیت کافی نداشت و مردم در تردد و عبور و مرور خود با مشکل جدی مواجه بودند که با تلاش‌های صورت گرفته برای همیشه شرورهای این منطقه جمع‌آوری شدند و امروز امنیت کافی در این منطقه وجود دارد و آن‌هم به واسطه مشارکت مردم و وجود همدلی و هماهنگی میان نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است.

استاندار فارس افزود: بسیاری از مشکلات امنیتی که در این استان به وجود می‌آید به واسطه استان‌های همجوار است. وی با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی در خط مقدم قرار گرفته و تمام زاویای زندگی مردم به نیروی انتظامی وابسته است، گفت: نیروی انتظامی فارس از نظر استاندارد نیروی کافی و امکانات در اختیار ندارد.
احمدی ادامه داد: اینکه شب‌ها با خیال راحت استراحت می‌کنیم به‌خاطر وجود قدرتمند نیروی انتظامی است و باید به این نیرو کمک کنیم تا امنیت پایدار همیشگی داشته باشیم.
رئیس شورای تامین استان فارس اضافه کرد: لبخند مردم بهترین پاداش برای ما است و به هلاکت رساندن دو شرور در کوار کار بزرگی بود چرا که اگر یک لحظه امنیت نباشد زندگی قابل‌قبول نخواهد بود. استاندار فارس خاطرنشان کرد: امروز دارای وضعیت مطلوبی از نظر امنیت در سطح استان فارس هستیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه ولایت فقیه و مرجعیت در چند مقطع حساس انقلاب اسلامی نقش خود را به‌خوبی و به‌ویژه در سقوط رژیم طاغوت نشان داده است، تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز اگر محور ولایت فقیه و درس گرفتن از عاشورا نبود به‌یقین شکست می‌خوردیم اما به برکت رهبری و مرجعیت و ارتباطی که مردم با آنان دارند همیشه موفق بوده‌ایم و باید از این نعمت‌ها به‌خوبی محافظت کنیم. احمدی اضافه کرد: عمود ستون خیمه انقلاب اسلامی ولایت فقیه است و باید نگاهی به اوضاع‌ و احوال امروز همسایه‌های خود بیندازیم و همیشه قدرشناس نعمت ولایت فقیه باشیم. این مسئول در همین زمینه اذعان کرد: امروز اسم سردار سلیمانی که می‌آید بسیاری از دشمنان تنشان به‌لرزه می‌افتد.
 

بیشتر بخوانید:
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار