اولویت خدمات‌رسانی بسیج به مناطق محروم است

کد خبر: ۲۵۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 09 July 2016


مدیر سلامت و خدمات‌رسانی بسیج سازندگی استان البرز گفت: اولویت برنامه‌ها و اهداف پیش‌بینی شده ما خدمات‌رسانی به مناطق محروم استان است.

جواد اینانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: شجره طیبه بسیج که با درایت و دوراندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) پایه‌ریزی شد، تاکنون خدمات بسیار زیادی را به ایران اسلامی و حتی به کشورهای محروم جهان ارائه کرده است.

وی افزود: امروزه این شجره طیبه به درختی تنومند و بازوی پراقتدار ولایت و خادم ملت مومن و ولایی ایران اسلامی تبدیل شده و شاهد خدمت‌رسانی در حوزه‌های مختلف از سوی بسیجیان و ایثارگران عضو بسیج به جامعه هستیم.

مدیر سلامت و خدمات‌رسانی بسیج سازندگی استان البرز تصریح کرد: بسیج سازندگی که پس از پایان جنگ تحمیلی در حوزه‌ خدمات‌رسانی به مردم و ایران تشکیل شده است، از ابتدای تشکیل تاکنون تمام توان و تلاش خود را برای رفع مشکلات جامعه به کار بسته است.

اینانلو گفت: در استان البرز نیز همچون سراسر کشور صدها برنامه خدمات‌رسانی در دستور کار داریم که اولویت و هدف اکثریت مطلق آنها، کمک به محرومان و حضور در مناطق روستایی و کم‌برخوردار است.

وی بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود پنج هزار نفر از ساکنان مناطق محروم، روستایی و کم‌برخوردار استان البرز از خدمات‌رسانی بسیج سازندگی بهره‌مند شده‌اند.

مدیر سلامت و خدمات‌رسانی بسیج سازندگی استان البرز افزود: این خدمات در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشتی، پزشکی، ارائه مشاوره به زوج‌ها پیش از ازدواج، ارائه مشاوره‌های تحصیلی و غیره به جوانان، برگزاری کلاس‌های کارآفرینی، کارآموزی، درسی و کمک به ساخت، بهسازی و نوسازی اماکن آموزشی، فرهنگی، ورزشی و مذهبی است.

اینانلو گفت: تمام این خدمات‌رسانی‌ها به صورت رایگان انجام شده و برای ویزیت بیماران در مناطق محروم و ارائه مشاوره‌های مختلف هیچ هزینه‌ای از افراد دریافت نشده است.

وی افزود: همچنین تلاش‌هایی در جهت رفع مشکلات جوانان به ویژه مشکلات مربوط به ازدواج آنها نیز برنامه‌های خوبی انجام شده است، به عنوان نمونه طی سه ماهه نخست سال جاری حدود 30 جهیزیه برای نوعروسان ساکن مناطق محروم استان البرز تهیه و به آنها تحویل داده شده است.

مدیر سلامت و خدمات‌رسانی بسیج سازندگی استان البرز اظهار داشت: تلاش در جهت تامین جهیزیه دختران جوان مناطق محروم و روستایی استان البرز با همکاری مردم خیر و بسیج سازندگی استان البرز با جدیت بیشتری پیگیری و دنبال می‌شود.

اینانلو در پایان گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری حدود دو هزار جوان و نوجوان ساکن مناطق کم‌برخوردار و مرحوم استان البرز در کلاس‌های آموزشی و درسی که از سوی بسیج سازندگی راه‌اندازی شده است، حضور داشته و از امکانات و آموزش‌های لازم برخوردار شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار