تجلیل از فعالان قرآن کریم در راستای اجلاسیه‌ی ۴ هزار شهید گلستان

حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی: هر ساله مسابقات بزرگ قرآن کریم نه‌تنها در کشور اسلامی ایران بلکه در سطح دنیا انجام می‌شود که بانی این محفل سازمان اوقاف و امور خیریه کل کشور است.
کد خبر: ۲۵۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 26 June 2016
مراسم تجلیل از فعالان قرآن کریم در راستای اجلاسیه‌ی چهار هزار شهید استان گلستان با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه‌ی گلستان برگزار شد.
حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی در مراسم تجلیل از فعالان قرآن کریم که در راستای اجلاسیه‌ی چهار هزار شهید استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: هر ساله مسابقات بزرگ قرآن کریم نه‌تنها در کشور اسلامی ایران بلکه در سطح دنیا انجام می‌شود که بانی این محفل سازمان اوقاف و امور خیریه کل کشور است.
وی با اشاره به این‌که بیش از ۷۰ کشور اسلامی در رشته‌های مختلف در این مسابقات شرکت می‌کنند، افزود: مقدمات شروع این مسابقات از شهرستان‌ها، روستاها و دهستان‌ها آغاز می‌شود که نهایت به مسابقه بین‌المللی می‌انجامد.
مدیر کل اداره‌ی اوقاف و امور خیریه‌ی گلستان بیان کرد: امسال در سطح استان گلستان نسبت به سال‌های گذشته یک تفاوتی داشتیم و آن این است که طی توافق‌نامه‌ای که با آموزش و پرورش شکل گرفت مسابقات دانش‌آموزان دارای شرایط با هماهنگی اداره‌ی اوقاف و آموزش و پرورش در خود مکان آموزش و پرورش انجام شد.
حجت‌الاسلام سهرابی از شرکت بیش از دو هزار نفر غیر از دانش‌آموزان زیر 18 سال خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه در هشت رشته انجام شد که استقبال خوبی نسبت به سال‌های قبل در سطح استان داشتیم و وجود قشرهای گوناگون شیعه و سنی در کنار هم افتخار خوبی را برای استان ما رقم زد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در هر رشته سه نفر برتر انتخاب می‌شوند، قبل از شروع مسابقات استانی یک‌سری برنامه‌های توجیهی و آموزشی را می‌گذرانند و به مسابقات استانی ورود پیدا می‌کنند که این مسابقات در مهرماه برگزار می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار