لزوم راه‌اندازی کمپین مبارزه با اعتیاد در فضای مجازی

سرپرست استانداری خوزستان بر لزوم راه‌اندازی کمپین مبارزه با اعتیاد در فضای مجازی تأکید کرد.
کد خبر: ۲۳۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ 15 May 2016

جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان صبح امروز با حضور مدیران نظامی و دولتی استان برگزار شد.

فرج‌الله خبیر با تأکید بر لزوم توجه کافی در نوع برنامه‌ریزی‌ها در استان اظهار کرد: بایستی از همه ظرفیت‌هایی که در اختیارمان است به نحو مطلوبی استفاده کنیم و این برنامه‌ها و اجرایی شدنشان به اعتبارات چندانی نیازمند نیست و ارائه راه‌کا‌رهای مناسب و تأثیر‌‌گذار بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به نقش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه ورود به فضای مجازی با هدف مبارزه با اعتیاد اذعان داشت: جمع کثیری در معرض آسیب در فضاهای مجازی حضور دارند و به‌منظور کنترل آسیب‌ها به‌ویژه اعتیاد بایستی اداره ارشاد برنامه‌های خود را ارائه دهد.

سرپرست استانداری خوزستان در ادامه با موثر خواندن تشکیل کمپین در رسیدن به این هدف و استفاده از ظرفیت‌های قابل سازمان‌های مردم نهاد تصریح کرد: اعضای کمپین‌ها خود می‌توانند عامل تولید مطالب و راه‌کار‌ها در کنترل و مبارزه با اعتیاد باشند.

خبیر در ارتباط با با هماهنگی سازمان‌ها و ادارات در اجرای برنامه‌های مبازره با اعتیاد خاطرنشان کرد: تمامی برنامه‌های ادارات در این حوزه با محوریت سازمان ورزش و جوانان باید صورت پذیرد و تمرکز بر مناطقی باشد که بیشتر در معرض آسیب هستند.

وی به بررسی نتایج حاصل از شورا ها، مصوبات و میزان اثر بخشی برنامه‌های اجرا شده در استان تأکید کرد و گفت: با رصد برنامه‌های صورت گرفته بایستی توجه شود تا چه اندازه موفق بوده و در چه برنامه‌هایی باید تجدید نظر صورت گیرد.

 خبیر در پایان افزود: همواره خروجی و تأثیر شورا بر روند کاهشی یا افزایشی شیوع اعتیاد و آگاهی عموم در این امر باید مورد توجه قرار گیرد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار