وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی:

مسئولان باید با تمام قوا پیرو خط رهبری باشند

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مسئولان باید با تمام قوا پیرو خط رهبری باشند، افزود: هر زمانی مسئولان از رهنمودهای رهبری سرپیچی نکردند کشور ایران در حال پیشرفت بوده است.
کد خبر: ۲۱۹۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 27 April 2016
دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران گفت: اگر در سال‌های اخیر به اقتصادمقاومتی عمل شده بود، امروزه اقتصاد ایران دچار این مشکلات نبود و کارخانجات ما تعطیل نمی‌شد، تا روز به روز به عقب برگردیم.

 سیدمحمد حسینی صبح امروز در جمع مردم این شهرستان با بیان اینکه کشور نیاز به نیروهای جوان و متعهد دارد، اظهار داشت: رفع معضل بیکاری مسئله مهمی است که باید دولت با همکاری مجلس این مشکل را رفع کنند.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با بیان اینکه نماینده مردم باید به حقوق موکلان خود آگاه باشد، افزود: نماینده به واسطه دسترسی به وزارتخانه‌ها و مسئولان می‌تواند مشکلات منطقه را منعکس کند.

وی ادامه داد: در دولت قبل مدیران و وزیران در سفرهای استانی با مردم ارتباط برقرار کردند و با این کار تمام امور را زیر ذره‌بین قرار دادند، چون در فکر جهاد بودند و کمر همت بسته بودند تا با جهاد کردن مشکلات مردم را حل کنند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مسئولان باید با تمام قوا پیرو خط رهبری باشند، افزود: هر زمانی مسئولان از رهنمودهای رهبری سرپیچی نکردند کشور ایران در حال پیشرفت بوده است.

وی گفت: اگر در سال‌های اخیر به اقتصادمقاومتی عمل شده بود، امروزه اقتصاد ایران دچار این مشکلات نبود و کارخانجات ما تعطیل نمی‌شد، بنا بود رونق اقتصادی در کشور اتفاق بیفتد نه اینکه روز به روز به عقب برگردیم.

حسینی با اشاره به اینکه در نظام سرمایه‌داری افراد مستضعف با مشکل مواجه هستند، خاطرنشان کرد: وظیفه نظام اسلامی است که به فکر محروم‌زدایی باشد و با تمرکز کردن روی تولیدات داخلی اقتصاد خود را پیش ببرد، چون با واردات کالا منافع شخصی افراد خاصی تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر مجلس به امور خود به درستی عمل می‌کرد رهبر معظم رهنمودهای 9 بندی را ابلاغ نمی‌کردند خاطرنشان کرد: با رهنمودهای رهبری ما باید روی پای خودمان بایستیم.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران گفت: در نظام اسلامی کسی که با غرور و تکبر با مردم برخورد کند، نمی‌تواند خدمت‌رسان مردم باشد، مسئولان باید خودشان را وام‌دار مردم بدانند..فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار