خرید تضمینی محصولات کشاورزی در همدان

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان از خرید 390 هزار تن انواع محصولات کشاورزی توسط شبکه تعاون روستایی در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۱۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲ 24 April 2016
مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان از خرید 390 هزار تن انواع محصولات کشاورزی توسط شبکه تعاون روستایی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش فارس،رضا عباسی با بیان اینکه طی سال گذشته حدود 390 هزار تن انواع محصولات کشاورزی به صورت توافقی، تضمینی و حمایتی از کشاورزان خریداری شد، گفت: طی سال گذشته حدود 187 هزار تن خرید تضمینی گندم، 5 هزار و 500 تن خرید تضمینی سایر محصولات، بیش از 195 هزار تن خرید توافقی و یک‌هزار تن خرید حمایتی انجام شده است.

وی افزود: از جمله فعالیت‌های تعاونی‌های روستایی، توجه به مبحث کشاورزی و تولید خرید انواع محصولات کشاورزی به منظور کاهش واسطه‌ها در بخش کشاورزی است.

مدیر تعاون روستایی استان همدان خاطرنشان کرد: در صورتی که تعاونی‌ها در فعالیت‌های بازرگانی به خصوص بازاریابی و بازاررسانی محصولات کشاورزی فعالیت پررنگ‌تری داشته باشند، می‌توانند نقش موثری در توسعه بخش کشاورزی داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعاون روستایی با ایجاد بستر‌های لازم سعی بر افزایش بهره‌وری کشاورزی و بهبود معیشت کشاورزان دارد، افزود: در همین راستا برنامه‎ریزی‎ها بر مبنای اقتصاد مقاومتی در حال انجام است تا نتیجه خوبی را به دست آوریم.

عباسی توجه به اقتصاد مقاومتی را راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی در کشور دانست و با بیان اینکه کشاورزان و دامداران را باید پایه اجرای اقتصاد مقاومتی دانست، خواستار توجه به این امر شد.

وی به‌روزرسانی تشکل‌های موجود در تعاون روستایی را یکی از برنامه‎های موجود در استان دانست و این امر را در بهبود کارها و رونق در کسب و کار بسیار موثر دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار