دادستان کرمان خبر داد:

دستگیری سر دسته یک باند بزرگ زمين خواری در کرمان

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری یک زمین خوار حرفه ای با کلاهبرداری بیش از۷۰۰میلیارد ریال در شهر کرمان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 09 April 2016

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان كرمان ، "دادخدا سالاری" با اعلام این خبر اظهار کرد: اعضا اين باند تاكنون بيش از دوهزار قطعه اراضي را به افراد مختلف به قيمت هاي گزافي  فروخته كه غالب اين اراضي دولتي مي باشند.

دادستان کرمان ارزش زمين هاي دولتي كه توسط اين باند به فروش رسيده بيش از هفت صد ميليارد ريال اعلام کرد وافزود: رئيس اين باند هم اكنون بازداشت و تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد.

وی در تشریح جزئیات این خبر ادامه داد:پس از جمع آوري اخبار مشخص گردید يك باند با داير كردن بنگاه معاملاتي املاك و يك دفتر و استخدام چندين نفر اقدام به شهرك سازي و نام گذاري يك شهرك و فروش قطعات اين شهرك به بيش از دوهزار نفر نموده است.

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان گفت: برخورد با باند مذكور در دستور كار دادسراي عمومي و انقلاب كرمان قرار گرفت و مشخص گرديد كه اين شهرك موهوم بر روي اراضي دولتي شكل گرفته است و بيش از دو سوم اراضي فروخته شده متعلق به دولت مي باشد.

سالاری عنوان کرد:اين باند براي فريب خريداران و جلب توجه افراد اقدام به چاپ بيع نامه و مهر برجسته و نقشه تفكيكي جعلي نموده و از اين طريق به  طرف معامله القا مي نمودند كه املاك داراي اعتبار لازم مي باشند .

این مقام قضائی بیان کرد:نكته قابل توجه و جالب اين است كه باند مذكور نقشه شهرك موهوم را كه در آن در مانگاه ، مدرسه، فضاي سبز ، سينما و ساير امكانات شهري لحاظ شده بود را جهت فريب به خريداران نشان تا از اين طريق به آنان اطمينان داده كه زمين هاي خريدار شده در بهترين موقعيت قراردارند .

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار