سرما 20درصد ورود گردشگران به بویراحمد را کم کرد

فرماندار بويراحمد گفت: به علت بارش باران و سرماي هوا تعداد گردشگران در نوروز امسال به اين شهرستان نسبت به مدت مشابه پارسال 20 درصد كاهش داشته است.
کد خبر: ۲۰۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 07 April 2016
محمد كاظم نظري روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در نوروز امسال در اين شهرستان 179 هزار و 441 نفر روز اقامت و بيش از 441 هزار نفر از جاذبه هاي گردشگري شهرستان بويراحمد ديدن كردند.
وي بيان كرد: با همكاري ستاد تسهيل سفرهاي نوروزي و اصحاب رسانه عملكرد دستگاه هاي خدمات رسان به مسافران و گردشگران نوروزي مطلوب بوده است.
نظري با اشاره به تعطيلات پيش روي تابستان،عيد فطر و ورود بالاي گردشگران و مسافران به اين شهرستان از مديران دستگاه هاي خدمات رسان خواست با رفع مشكلات خود را براي پذيرايي هر چه بهتر از مسافران درتعطيلات تابستاني آماده كنند.
وي عنوان كرد: درطرح نوروزي نظارت و بازرسي بيش از 720 مورد بازرسي از غذا فروشي ها،مراكز خدماتي بين راهي،باغ هاي تفريحي،اسكان مدارس،پارك ها و هتل ها انجام شده است.
فرماندار بويراحمد ابراز داشت: در اين بازرسي ها چهار هزار و 262 كيلوگرم انواع مواد غذايي فاسد كشف و امحا،72 صنف متخلف به دادگاه معرفي و 15 مورد آن با حكم قضايي پلمپ شد.
وي گفت:پوشش 37 تصادف جاده اي،درمان سرپايي 28 مسافر ،اسكان 116 نفر در پايگاه هاي جاده اي ،برپايي ايستگاه هاي سلامت،چادر كودك،پنج ايستگاه امداد ثابت و سيار و برپايي سه دستگاه خيمه نماز از مهمترين خدمات دستگاه هاي خدمات رسان در نوروز امسال است.
726 اثر تاريخي،فرهنگي و طبيعي اين استان نيز در فهرست آثار ملي ثبت شده است.
كهگيلويه و بويراحمد با جمعيتي حدود 700 هزار نفر در جنوب غربي ايران با داشتن 280 تفرجگاه طبيعي، 300 بقعه متبركه، 750 اثر تاريخي ثبت شده در فهرست آثار ملي و مواهب طبيعي چشم نواز مكاني مناسب براي استقبال از مسافران نوروزي است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار