قدرت موشکی ایران لرزه بر اندام دشمن انداخته

ائمه جمعه شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تأکید کردند: قدرت دفاعی و موشکی ایران دشمنان را به لرزه انداخته است.
کد خبر: ۲۰۴۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 02 April 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی امام جمعه موقت دهدشت در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: ملتی که ضعیف است در برابر تهدیدات دشمن تسلیم می‌شود.

خطیب نماز جمعه دهدشت با اشاره به بیانات مهم مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان سراسر کشور و تحریف سخنان ایشان توسط یک روزنامه صهیونیستی، گفت: مقام معظم رهبری به دنبال تبلیغات مسموم دشمن نسبت به مسئله موشکی ایران فرمود امروز هم روز موشک است و هم روز مذاکره و ملتی که دنبال علم و تکنولوژی‌ست باید از برترین فن آوری برخوردار باشد.

تقوی تصریح کرد: امروز ما به دنیا می‌گوییم برای دفاع از خود و نه برای حمله به دشمنان سیستم موشکی را که هیچ ارتباطی با مسائل برجام ندارد با تمام توان و با تکنولوژی پیشرفته ادامه می‌دهیم.

امام جمعه موقت دهدشت با بیان اینکه امروز 13 فروردین روز آشتی با طبیعت است، عنوان کرد: خداوند متعال در سوره " حدید " می‌فرماید شما که به سبزه نگاه و به اصطلاح از طبیعت استفاده می‌کنید باید آن را با لهو و لعب نگذرانید.

تقوی با اشاره به اینکه در قرآن کریم آمده است ما این زمین مرده را که زنده کردیم از آیات و نشانه‌های ماست که شما تعقل کنید، افزود: هنگامی به سبزه نگاه می‌کنید به یاد قیامت هم بیفتید چون ما در قیامت برای حساب و کتاب بیرون می‌آییم.

امام جمعه موقت دهدشت با اشاره به اینکه 14 فروردین روز کتاب کودک است، گفت: وقتی که انسان‌ها با کتاب آشتی کنند هدایت می‌شوند و ما باید نسل جوان و کودکان را به خواندن کتاب‌های اسلامی به خصوص تلاوت قرآن کریم دعوت کنیم.

وی با اشاره به اینکه معجزه پیامبر(ص) کتاب بود، بیان کرد: دانشمندی را در تاریخ مشاهده نمی‌کنید که یا کمونیست از دنیا رفته و یا مذهبی غیر از اسلام قبول کرده باشد و این به خاطر مطالعه کتاب‌های اسلامی است.

تقوی به 17 فروردین روز بهورز اشاره کرد و گفت: به خاطر مرگ ومیر فراوان در میان نوزادان و مادران در روستاها حکومت اسلامی اقدام به ساختن خانه‌های بهداشت در روستاها کرد و توانست تلفات آنها را کم نماید که این به دلیل اقدامات بهورزان در روستاها است.

وی با اشاره به 18 فروردین روز سلامتی است، بیان کرد: این روز را به این خاطر نامگذاری کرده‌اند که مردم نسبت به بهداشت و سلامتی آگاهی بیشتری پیدا کنند و در هیچ کدام از مکاتب مانند اسلام نسبت به سلامتی تاکید نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار