استاندار اردبیل:

مشکلات بیمه و مسکن قهرمانان ورزش استان حل می شود

ایوب بهتاج ، مدیرکل ورزش و جوانان استان هم گفت: این استان به سالن های ورزشی ویژه رشته های رزمی نیاز دارد و در صورت گشایش اعتبارهای عمرانی در سال جاری نسبت به تامین سالن های مورد نیاز اقدام خواهد شد.
کد خبر: ۲۰۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ 31 March 2016

استاندار اردبیل از حل مشکلات بیمه و مسکن ورزشکاران صاحب مقام ملی و بین المللی این استان خبر داد.

به گزارش تابناک اردبیل، مجید خدابخش روز چهارشنبه در دیدار با برخی جانبازان و معلولان صاحب مدال های قهرمانی رشته های ورزشی استان گفت: استان اردبیل از نظر استعدادهای ورزشی غنی است و باید برای حمایت بیشتر از قهرمانان ورزشی از ظرفیت خیران و افراد نیکوکار استفاده شود.

وی افزود: کسب عنوان های ورزشی در میدان های ملی و بین المللی توسط جانبازان و معلولان ورزشکار استان مایه افتخار کشور است.

خدابخش گفت: جانبازان ورزشکار از دو نظر قهرمانی در دفاع مقدس و میدان های ورزشی دارای ارزش هستند و در سوم خرداد 95 استخر ورزشی به همراه امکانات فیزیوتراپی برای جانبازان ورزشکار در مجموعه تفریحی شورابیل اردبیل افتتاح خواهد شد.

استاندار اردبیل همچنین در دیدار با والدین و سرپرست های معلولان و بازدید از سرای سالمندان مرحمت اردبیل بر استفاده از همه ظرفیت های قانونی در حمایت مالی بیشتر از سرپرست های معلولان تاکید کرد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل نیز در این دیدارها از اجرای طرح مراقبت معلولان در منزل ، پرداخت تسهیلات خرید مسکن ، هزینه درمان و مستمری به خانواده های دارای معلول و انجام خدمات پرستاری و روانشناسی در سرای سالمندان استان خبر داد.

بهزاد ستاری گفت: پنج سرای سالمندان در استان و دو سرای سالمندان ویژه بانوان در شهر اردبیل فعال است و زیاد بودن اجاره بها و کمبود فضا از مشکلات آنهاست.

ایوب بهتاج ، مدیرکل ورزش و جوانان استان هم گفت: این استان به سالن های ورزشی ویژه رشته های رزمی نیاز دارد و در صورت گشایش اعتبارهای عمرانی در سال جاری نسبت به تامین سالن های مورد نیاز اقدام خواهد شد.

وی افزود: ظرفیت قهرمانی رشته های ورزشی در دختران و بانوان استان زیاد است و مجوز تامین مربی ورزشی خارجی رشته دو هفتگانه برای بانوان استان با هزینه وزارت ورزش و جوانان اخذ شده است.

در این دیدارها از والدین و سرپرست های چهار معلول ذهنی و جسمی ، بانوان سالمند سرای سالمندان مرحمت اردبیل ، محمدجهانگیری ملی پوش و آقای گل مسابقات فوتسال ناشنوایان آسیا ، قادر مدبر جانباز صاحب 14 مدال طلای ملی و بین المللی در پرتاب دیسک و نیزه ، جعفر شیرزاد دارنده دو مدال طلای جهانی در ووشو و عضو تیم ملی این رشته ورزشی و زهرا هاشم زاده صاحب مدال طلای مسابقات دو هفتگانه کشور تجلیل شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار