کاهش 78 درصدی تصادفات در اردبیل

رئیس پلیس‌راه استان اردبیل گفت: در تعطیلات نوروزی امسال میزان تصادفات جاده‌ای استان اردبیل 78 درصد کاهش یافت.
کد خبر: ۲۰۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷ 28 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، سید حجت فتاحی عصر امروز در جلسه ستاد خدمات سفر در اردبیل اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از 330 هزار دستگاه خودرو از چهار ورودی استان اردبیل وارد دارالارشاد اردبیل شدند و در نقطه مقابل 260 هزار خودرو نیز در این مدت از محدوده این استان خارج شدند.

وی با بیان اینکه اوج ترافیک در ششم فروردین‌ماه در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان گزارش شده است، گفت: این اوج ترافیک به خاطر تلاقی دور اول و دور دوم سفرها بوده و هم اکنون وضعیت آرامی را در جاده‌های استان اردبیل و در تردد گردشگران و مسافران شاهد هستیم.

رئیس پلیس‌راه استان اردبیل با قدردانی از همکاری رانندگان در حفظ و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: تا این لحظه 78 درصد کاهش تصادفات فوتی را در جاده‌های استان اردبیل شاهد بودیم و تلاش‌مان بر این بوده تا سفرهای ایمنی را هموطنان‌مان در جاده‌های این استان تجربه کنند.

فتاحی با اشاره به در پیش بودن روزهای پایانی سفر ادامه داد: امیدواریم با مدیریت مناسب رانندگان تلفات و حوادث ناگوار جاده‌ای در چند روز باقی‌مانده از تعطیلات در حد بسیار کم و حداقل باشد و تلفات جاده‌ای ناگواری را شاهد نباشیم.

وی افزود: از رانندگان انتظار داریم با احتیاط و دقت در سرعت و جلوگیری از سبقت‌‌های غیرمجاز و همچنین حفظ قوانین و مقررات و رعایت موارد ایمنی رانندگی کرده و در صورت خستگی بر پشت فرمان قرار نگیرند و عجله و شتابی را نیز برای رسیدن به مقصد خود نداشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار