فرمانده ناجا

میزان وقوع سرقت در کشور ۸ درصد کاهش یافت

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: میزان سرقت و وقوع آن در کسور هشت درصد ولی در مازندران ۱۲ درصد کاهش‌یافته است.
کد خبر: ۲۰۲۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ 26 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، سردار حسین اشتری صبح شنبه در نشست قرارگاه نوروزی پلیس در ساری بابیان اینکه آمار سرقت در کشور هشت درصد و در مازندران کاهش ۱۲ درصدی داشته است افزود: امسال گشت محلی برای حفاظت از منازل در نوروز راه‌اندازی شده است.

وی بیان داشت: در موضوعات و حرایم مختلف، کارگروه‌های مختلف تشکیل‌شده است تا پیشگیری‌ها تخصصی‌تر باشد و سهم همه دستگاه‌ها را در پیشگیری داشته باشیم.

سردار اشتری افزود: همچنین سرقت‌های مسلحانه به‌طورجدی پیگیری می‌شود و قرارگاه‌های مبارزه با سرقت نیز راه‌اندازی شده است و هرسال رشد ۲۰ درصدی مبارزه با این جرائم را شاهد هستیم و ۹۵ درصد سارقین کشور شناسایی‌شده‌اند.

فرمانده ناجا با اشاره به بازگشت مسافران نوروزی از آنان خواست تا زمان برگشت را به‌روز آخر نیندازند تا با حجم پایین ترافیک روبرو شویم و تصادفات کمتری را داشته باشیم.

سردار اشتری درباره جرائم اینترنتی افزود: امروزه بیش از ۸۵ درصد جرائم اینترنتی کشف و برخورد می‌شود و مردم به هوشیارها و اخطارها توجه جدی داشته باشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار