ثبت 29هزارو 500 تخلف سرعت غیرمجاز

مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان همدان از ثبت ۶ میلیون و ۴۳۱هزار تردد در محورهای همدان خبر داد و گفت: از ۲۵ اسفندماه سال ۹۳ تا ۱۵ فروردین ماه امسال ۲۹ هزار ۵۰۰ تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای همدان ثبت شد.
کد خبر: ۲۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸ 08 April 2015
مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان همدان از ثبت ۶ میلیون و ۴۳۱هزار تردد در محورهای همدان خبر داد و گفت: از ۲۵ اسفندماه سال ۹۳ تا ۱۵ فروردین ماه امسال ۲۹ هزار ۵۰۰ تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای همدان ثبت شد.

به گزارش تسنیم ؛ سعید کریمی اظهار داشت: آمار تجمعی تردد از۲۵اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه ۹۴ و در مدت ۲۰ روز ۶ میلیون و ۴۳۱ هزار تردد با ۹۲.۵ درصد فعالیت سامانه ها به ثبت رسیده که این میزان در مقایسه با میزان ترددها در مدت مشابه سال گذشته از ۱۲.۷ درصد افزایش یافته است.

کریمی با اشاره به اینکه ۹۲.۵ درصد دستگاه‌های تردد شمار در محورهای همدان فعال بودند، بیان کرد: ۵۲ دستگاه فعال تردد شمار در محورهای همدان وجود دارد و امسال همدان از نظر تعداد ترددها در رده ۱۵ استانی در کشور قرار دارد که با توجه به مساحت و طول راه‌ها، همدان سهم بسزایی از حمل ونقل کشوری را برعهده دارد.

وی از ثبت بی سابقه ۲۹ هزار و ۵۳۰ تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای همدان در مدت ۲۰ روز خبر داد و افزود: دلیل عمده آن فعالیت ۱۰۰درصدی دستگاه‌ها و دوربین‌های ثبت تخلف سرعت و افزایش ترددها است.

کریمی اظهار داشت: بیشترین ثبت تخلف سرعت در مورخ ۲۸ اسفندماه سال گذشته با ۲۴۰۰ فقره ثبت شد و بیشترین سرعت غیر مجاز با سرعت ۲۱۲ کیلومتر بر ساعت در آزاد راه همدان- ساوه به ثبت رسید.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های همدان با اشاره به وجود ۱۱ دوربین ثبت تخلف سرعت در محورهای همدان گفت: بیشترین کارکرد ثبت تخلف سرعت مربوط به دوربین مسیر اسدآباد- کنگاور با ۱۲۸۵۰ تصویر است.

کریمی با بیان اینکه آمار ترافیک در طول ۲۰ روز در کل کشور به میزان ۲۸۱میلیون و ۸۵۰ هزار تردد بوده است، بیان کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴.۵درصد افزایش را نشان می‌دهد که بیشترین ترافیک کشوری در استان البرز با ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار و کمترین ترافیک در استان ایلام با یک میلیون و ۵۳۰ هزار تردد به ثبت رسیده است.

وی اظهار داشت: پرتردد ترین محور در همدان– سه راهی کوریجان (حد فاصل همدان تا پاسگاه پلیس راه ) با ۳۸۵ هزار و ۳۵۰ تردد به ثبت رسیده و سهم تردد وسایل نقلیه سنگین نیز ۱۲ درصد بوده است.

کریمی افزود: تعداد وسایل نقلیه وارد شده به استان در مدت ۲۰ روز یک میلیون و ۵۸۳ هزار و ۲۰۰ مورد و تعداد وسایل نقلیه خارج شده از استان یک میلیون و ۶۸۷ هزار مورد بوده است.

وی بیان کرد: تعداد سبقت غیرمجاز در این مدت زمان به میزان ۳۴ هزار و ۶۴۳ فقره بوده و به میزان یک درصد از کل ترددها را شامل می‌شود، ضمن اینکه درصد کل تخلفات(سرعت,سبقت,فاصله غیر مجاز) نسبت به کل وسایل نقلیه متردد به میزان ۲۰ درصد است.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار