۵کشته براثرسانحه رانندگی درمحور رزن

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان همدان از برخورد دو دستگاه خودرو در محور رزن به آوج و کشته شدن ۵ نفر از سرنشینان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵ 08 April 2015
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان همدان از برخورد دو دستگاه خودرو در محور رزن به آوج و کشته شدن ۵ نفر از سرنشینان خبر داد.

به گزارش تسنیم ؛ و به نقل از  مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ مهدی شاکری اظهار داشت: در کیلومتر ۱۲ محور رزن به آوج یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه وانت نیسان برخورد کرد که متاسفانه در این حادثه ۵ نفر از سرنشینان سواری پژو که همگی عضو یک خانواده بودند در اثر شدت صدمات وارده در دم فوت کردند.

وی افزود: کارشناس پلیس راه پس از بررسی صحنه حادثه علت آن را تجاوز به چپ سواری پژو ۴۰۵ اعلام کرد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان همدان اظهار داشت: با توجه به اینکه تجاوز به چپ سومین علت تصادفات فوتی و جرحی بوده توصیه می‌شود که رانندگان از سبقت و سرعت غیر مجاز خودداری کرده و جان خود و خانواده هایشان را به خطر نیاندازند.

دستگیری ۳ نفر سارق حرفه‌ای در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان "فامنین" همدان از دستگیری ۳ نفر سارق در هفته جاری خبر داد.

معصومی گفت: کارکنان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان فامنین موفق به کشف ۲دستگاه خودرو مسروقه در طول ۸روزگذشته ویک نفر سارق منزل شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی این شهرستان در حین کنترل محورهای ورودی وخروجی شهرستان و رصد خودروها به دو دستگاه خودرو مشکوک شدند که پیش از بررسی و استعلام به عمل آمده سرقتی بودن هر دو خودرو محرز شد.

فرمانده انتظامی فامنین با اشاره به دستگیری دو نفر سارق خودروهای سرقتی یاد شده از دستگیری یک نفر سارق دیگر در مدت یاد شده خبر داد و اظهار داشت: خودرو خود را به تجهیزات ایمنی نظیر سیستیم دزدگیر وقفل های پدال وفرمان تجهیز کرده، از قرار دادن اشیاء قیمتی در خودرو خودداری کرده و وسیله نقلیه خود را حتما در محل امن یا پارکینگ پارک کنند.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار