حضور تیم «بهراد» در لیگ دسته دو فوتسال

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت تیم بهراد که مورد حمایت بخش خصوصی است آماده است تا در سال آینده در لیگ دسته دو فوتسال کشور حضوری قدرتمندانه را تجربه کند.
کد خبر: ۱۹۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰ 09 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، صمد نوتاش صبح امروز در جریان بازدید از تمرینات تیم فوتسال بهراد اردبیل اظهار کرد: در استان اردبیل مسابقات فوتسال در دو رده سنی پایه و بزرگ‌سالان برگزار کردیم به طوری که لیگ برتر فوتسال استان هفته‌های پایانی را سپری می‌کند و مسابقات فوتسال پایه استان نیز اردیبهشت‌ماه سال آینده آغاز خواهد شد.

وی گفت: فوتسال از رشته‌های پرطرفدار در اردبیل است که تمام شهرستان‌ها ظرفیت حضور در مسابقات لیگ استانی را پیدا کردند ولی هنوز نتوانستیم جایگاه مناسبی را در لیگ برتر فوتسال کشور به دست آوریم.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل ادامه داد: امیدواریم حضور تیم بهراد در لیگ دسته دو کشور کمک کند تا استعدادها و توانمندی‌های فوتسال استان اردبیل بیشتر نمود پیدا کرده و بازیکنان مستعد شناسایی شود.

نوتاش بیان کرد: در استان اردبیل و در حوزه تیم‌داری با مشکلات نبود اسپانسر و حامیان مالی روبه‌رو هستیم ولی با همکاری بخش خصوصی تیم بهراد مورد حمایت جدی است که امیدواریم با همراهی‌های مدیرعامل باشگاه این تیم بتواند در مسابقات لیگ دسته دو فوتسال کشور خوش بدرخشد.

وی با بیان اینکه رشد فوتسال سریع‌تر از فوتبال بوده به طوری که توسعه این رشته بر فوتبال پیشی گرفته است، افزود: ما اگر بتوانیم لیگ‌های استان را در رده پایه و بزرگ‌سالان به شکل منسجم برگزار کنیم قطعا زمینه برای افزایش توانمندی‌های فوتسال استان اردبیل فراهم می‌آید.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل برنامه‌ریزی منظم در حمایت از تیم‌های فوتسال را در سطح استان یادآور شد و افزود: اگر همراهی بخش خصوصی و توانمندی مربیان و سرپرستان را در این عرصه شاهد باشیم بهتر می‌توانیم اردبیل را به قطب فوتسال کشور تبدیل کنیم.

سرمربی تیم بهراد اردبیل نیز با قدردانی از همراهی‌ها و حمایت‌های مهدی پاشایی مدیرعامل باشگاه ورزشی بهراد در حمایت قاطع از تیم فوتسال این باشگاه بیان کرد: ما تمرینات منظمی را با جذب بازیکنان بومی از ماه‌ها قبل آغاز کردیم تا حضوری موفق در لیگ دسته دو فوتسال کشور تجربه کنیم.

حمید عینی افزود: حمایت‌های همه جانبه مسئولان استان به ویژه هیئت فوتبال استان کمک خواهد کرد تا این باشگاه با دل‌گرمی در لیگ فوتسال دسته دو کشور حاضر شود و با قرعه مناسبی در این لیگ روبه‌رو شدیم و تلاش خواهیم کرد تا بازی‌های شایسته‌ای را در سال 95 در مسابقات لیگ دسته دو انجام دهیم.

وی اظهار کرد: مسابقات لیگ دسته دو به صورت منطقه‌ای برگزار خواهد شد و قبل از تیم بهراد، عمران‌کاران در این رقابت‌ها حاضر بوده ولی نتوانسته در این مسابقات و رقابت‌های حساس حضوری موفق داشته باشد ولی تجربه حضور ما می‌تواند یک تجربه همراه با کسب موفقیت بی‌نظیر باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار