استقرار۴۰ پایگاه فوریت‌های پزشکی در جاده‌های زنجان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از ایجاد ۴۰ پایگاه فوریت های پزشکی در ایام نوروز در زنجان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۳۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 06 March 2016
علیرضا بیگلری در جمع خبرنگاران افزود: اجرای مانور نظارت بهداشتی، نظارت بر واحدها و اغذیه‌فروشی‌ها در زنجان از یک اسفندماه شروع و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال آینده تداوم دارد.

وی اظهار کرد: در اجرای نظارت همه دستگاه‌های متولی با دانشگاه علوم پزشکی همکاری لازم را خواهند داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در راستای ارتقای سلامت مسافران نوروزی تمهیدات و برنامه‌ها برای نوروز در دو حوزه بهداشت و درمان پیش‌بینی‌شده و خوشبختانه با گشت مشترکی که بین رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها در نوروز سال گذشته انجام‌شده نتایج خوبی در بخش سلامت حاصل شده است.

بیگلری تأکید کرد: فروش هرگونه مواد غذایی تحت عناوین مختلف بدون مجوز فعالیت و توسط دست‌فروش‌ها ممنوع است.

وی از ایجاد ۴۰ پایگاه فوریت‌های پزشکی در ایام نوروز در زنجان خبر داد و افزود: مرکز اطلاع‌رسانی دارویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با شماره تلفن‌ ۱۴۹۰ آماده دریافت شکایات، مشکلات و نحوه مصرف داروها در طول ایام تعطیلات نوروزی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به فعالیت پزشکان متخصص در بیمارستان‌های استان زنجان در ایام تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: پزشکان در همه بیمارستان‌ها حضور دارند.

بیگلری یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در راستای ارتقای سلامت و ارائه خدمات درمانی به مردم با تمام توان و نیرو در ایام تعطیلات نوروز در آماده‌باش کامل است.

وی افزود: بازرسان بهداشتی به‌صورت محسوس و نامحسوس در مراکز عرضه مواد غذایی و هفته بازارها حضور خواهند داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در ایام نوروز همه مراکز درمانی و بیمارستان‌ها برای ارائه خدمات درمانی در آماده‌باش هستند.

بیگلری با اشاره به اینکه طی سال ۹۲ پنج کودک در تصادفات به بیرون پرت شده و جان خود را از دست دادند، افزود: پلیس‌راه ارائه آموزش‌های لازم به رانندگان در بحث کاهش تصادفات فوتی کودکان را در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: نوروز سال گذشته یک مورد کودک به بیرون پرت شده بود که امسال انتظار می رود این روند کاهش یابد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار