لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور؛ تیم والیبال استقلال آباده از صعود به لیگ بر‌تر بازماند

تیم والیبال بانوان استقلال آباده با شکست برابر نماینده تهران از راهیابی به لیگ بر‌تر والیبال بانوان کشور بازماند.
کد خبر: ۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲ 31 January 2015

به گزارش تسنیم ازشیراز، مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال بانوان باشگاه‌های کشور عصر جمعه برگزار شد و تیم والیبال استقلال آباده با شکست برابر تیم شهرداری منطقه یک تهران نتوانست جواز حضور در لیگ بر‌تر را به دست آورد.

4 تیم بر‌تر گروه‌های 2 گانه مرحله نخست لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور به صورت ضربدری، مسابقات مرحله نیمه نهایی را برگزار کردند به طوری که تیم‌های پیروز مسابقات نیمه نهایی علاوه بر راهیابی به فینال، به لیگ بر‌تر نیز صعود می‌کردند.

نماینده والیبال فارس که در مرحله نخست با تیم‌های نفت امیدیه، میزان خراسان و آتش ویخ تهران همگروه بود و پس از تیم میزان خراسان به عنوان تیم دوم راهی دور پایانی شده بود در مسابقه نیمه نهایی برابر تیم صدرنشین گروه دوم یعنی شهردرای منطقه یک تهران قرار گرفت و بازنده شد.

در این مسابقه تیم استقلال آباده با شکست در 3 ست برابر تیم تهرانی رویای خود برای صعود به لیگ بر‌تر را از دست داد تا برای کسب مقام سومی به دیدار تیم سفیر قم که در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی برای میزان خراسان مغلوب شده بود برود.

مریم حسینی، پرنیان منصوری، رقیه خدام آستانه، لیلا نعمت اللهی، مریم شریفی، مرجان فتحی، رقیه یزدانی، پریسا علایی، زهرا حشمتیان، عرفانه میرزانیان، خدیجه تقوی، معصومه السادات میرزانیان، نسرین محمودزاده، زهراجباری، مژگان خاکزاد و نرگس امیری بازیکنان تیم استقلال آباده را در لیگ دسته اول کشور تشکیل می‌دهند و هدایت این تیم بر عهده سعیده جعفری است.

استقلال آباده در دور نخست در 3 ست پیاپی از سد تیم‌های نفت امیدیه و آتش و یخ تهران رفت و در دیدار برابر میزان مشهد 3 بر 2 مغلوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار