قم قهرمان مسابقات فوتسال بنیاد مسکن کشور

تیم فوتسال پیشکسوتان کارکنان بنیاد مسکن استان قم قهرمان اولین دوره رقابت‌های فوتسال کارکنان بنیاد مسکن سراسر کشور شد.
کد خبر: ۱۸۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲ 23 February 2016
به گزارش تابناک قم، پرونده رقابت‌های فوتسال کارکنان بنیاد مسکن سراسر کشور ظهر سه‌شنبه در سالن شهید حیدریان قم بسته شد و عنوان قهرمانی به تیم میزبان رسید.

در این بازی‌ها که از روز شنبه با حضور ۹ تیم در قم آغاز شده بود در پایان تیم بنیاد مسکن قم بدون شکست و با اقتدار قهرمان این مسابقات شد.

تیم‌های حاضر در این مسابقات در قالب ۲ گروه ۵ و ۴ تیمی با هم مسابقه دادند که در پایان تیم قم در بازی فینال با برتری ۲ بر یک برابیر تیم سرسخت تهران جام قهرمانی را در خانه حفظ کرد.

در نیمه اول این بازی، تیم قم بازی را در اختیار گرفت و شوت سرکش سعید آشتیان از میانه زمین در آستانه ورود به دروازه با ضربه سر ولی رحمانی به گل اول تیم فوتسال بنیاد مسکن قم منجر شد.

در ادامه تیم تهران توانست بازی را به تساوی بکشاند و پس از گل تساوی حملات زیادی را روی دروازه قم ترتیب داد که حمید آشتیان سنگربان تیم قم بار‌ها ناجی دروازه تیمش شد.

در شرایطی که بازی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد تیم بنیاد مسکن قم موفق شد در یک ضد حمله صاحب موقعیت گل شود و پاس دیدنی مرتضی خاوری را جواد جدی بازیکن تیزهوش تیم بنیاد مسکن قم به گل پیروزی بخش تیمش تبدیل کرد.

بدین ترتیب تیم بنیاد مسکن قم با برتری مطلق برابر حریفان به مقام قهرمانی رسید ضمن اینکه در دیدار رده بندی تیم ستاد مرکزی در یک بازی بر‌تر ۵ بر ۲ تیم گلستان را شکست داد و عنوان سومی این رقابت‌ها را به دست آورد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار