حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنور:

دولت برای حل مشکلات اقتصادی چه کرده‌ است

کاندیدای دهمین دوره مجلس با اشاره به اینکه کشور دارای ظرفیت‌های بسیار و نیروی جوان با استعداد است، تصریح کرد: چرا دولت از این ظرفیت‌ها استفاده نمی‌کند؟ مسئولان باید بگویند در زمینه اقتصاد چه کرده‌اند؟
کد خبر: ۱۸۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴ 21 February 2016
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور شب گذشته در جمع مردم منطقه نیروگاه قم اظهار کرد: عمروعاص در کار تبلیغاتی و عملیات روانی و تبلیغاتی در مقایسه با دستگاه‌های عظیم تبلیغاتی امروز بسیار ضعیف‌تر بود.

وی بیان کرد: عمروعاص توانست کاری کند در دستگاه معاویه که وقتی امیرالمومنین علی علیه‌السلام به شهادت رسید در ممالک اسلامی می‌گفتند مگر علی به مسجد می‌رفت و نماز می‌خواند؟

کاندیدای دهمین دوره مجلس بیان کرد: در جنگ جمل شایعه کرده بودند که اگر کسی یک موی شتر عایشه در کفن خود داشته باشد آتش جهنم بر او حرام می‌شود.

وی گفت: کار امت پیامبر به جایی رسیده بود که پشکل شتر عایشه را به صورت خود می‌مالیدند و می‌گفتند که بوی مشک و عنبر می‌دهد، پس می‌توانند با تبلیغات، پهن را مشک و عنبر کنند.

ذوالنور بیان کرد: اگر می‌شود افرادی را بدین باور رساند که پهن را خوشبو بدانند آیا نمی‌توانند چهره‌های سیاسی خائن را خادم جلوه دهند و چهره‌های کریه را با گریم تبلیغاتی زیبا جلوه‌گر کرده و شخصیت‌سازی کنند و کسانی که از نظر فکری و اعتقادی به دشمن نزدیک هستند را به عنوان دوست به مردم قالب کنند.

وی تاکید کرد: پس امروز مهمترین راه و ابزار خنثی‌سازی پروژه نفوذ دشمن بصیرت عمیق و نافذ و تکیه بر اصول، ارزش‌ها و معیارهای بصیرتی است.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ابزار نفوذ امروز رسانه است، تصریح کرد: اینجا هنر می‌خواهد که انسان زمین نخورد.

وی گفت: تا وقتی که آیت‌الله مصباح، آیت‌الله جنتی و آیت‌الله یزدی در شورای نگهبان و خبرگان هستند نمی‌توانند به این ساختار لطمه بزنند.

ذوالنور گفت: می‌خواهند برخی افراد با گرایش‌های حزبی را در خبرگان نفوذ بدهند تا این افراد با دو درجه ریشتر زلزله سیاسی آب و روغن قاطی کنند و هرجور که بخواهند از آن‌ها سواری بگیرند.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور اظهار کرد: وجود 8 میلیون بیکار به معنای وقوع روزی 8 میلیون دعوای خانوادگی است.

کاندیدای دهمین دوره مجلس با اشاره به اینکه کشور دارای ظرفیت‌های بسیار و نیروی جوان با استعداد است، تصریح کرد: چرا دولت از این ظرفیت‌ها استفاده نمی‌کند؟ مسئولان باید بگویند در زمینه اقتصاد چه کردند؟

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری از سال 74 بر اقتصاد بدون وابستگی به نفت تاکید کردند و در همه این سال‌ها بر این مسئله تاکید داشته‌اند ولی اقتصاد به کشور به نفت گره زده شده است و قیمت نفت را نیز دیگران مشخص می‌کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار