توزیع 800 تن پرتقال در استان یزد

مدیر سازمان تعاون روستایی یزد گفت: از 24 اسفندماه سال گذشته تاکنون 800 تن پرتقال در قالب طرح تنظیم بازار در این استان توزیع شد.
کد خبر: ۱۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰ 31 March 2015
توزیع 800 تن پرتقال در استان یزدبه گزارش تابناک یزد، علی جهازی افزود: از این میزان تا روز دوم فروردین ماه 700 تن پرتقال تامسون هرکیلوگرم 29 هزار ریال و والنسیا هم کیلویی 35 هزار ریال در تمام شهرستانهای استان توزیع گردید.

وی با اشاره به پخش مرحله دوم توزیع پرتقال از چهارم فروردین ماه در سطح استان اظهار کرد: در این مدت یکصدتن پرتقال وارداتی والنسیای درجه یک هرکیلو 57 هزار ریال در این خطه عرضه شد.

مدیر سازمان تعاون روستایی یزد با بیان اینکه 40 تن دیگر هم تا 15 فرودین ماه در این استان پخش می شود تصریح کرد: قیمت پرتقال توزیع شده با بازار آزاد 50 درصد تفاوت قیمت دارد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد انتشار برخی اخبار مبنی بر توزیع نشدن مرحله دوم توزیع پرتقال را تکذیب کرد.

وی با اشاره به عدم استقبال شهروندان از خرید سیبهای درختی تعاونی گفت: به همین دلیل میزان توزیع این میوه فقط 80 تن بوده است.

جهازی تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه با شماره 124 تماس بگیرند.

استان یزد درخواست 700 تن پرتقال از سازمان تعاون روستایی کشور داشت که 840 تن به استان وارد شد همچنین قرار بود 200 تن سیب درختی توزیع شود که به دلایل یاد شده 120 تن آن عرضه نشد.

زمان توزیع میوه شب عید توسط کمیته راهبری استان که متشکل از استانداری ، جهاد کشاورزی ، سازمان صنعت، معدن و تجارت ، حمل و نقل و پایانه ها و سازمان تعاون روستایی استان اعلام شده است.

استان یزد با یک میلیون و 50 هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار