مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم‌آباد:

صعود شهرداری خرم آباد به جمع هشت تیم برتر فوتسال کارگران کشور

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم‌آباد از راه یابی تیم فوتسال سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم آباد به جمع هشت تیم برتر کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۷۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶ 05 February 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ،مسعود ارمغان گفت: تیم فوتسال این سازمان که به نمایندگی از استان لرستان در مسابقات فوتسال قهرمانی کارگران کشور حضور یافته بود ، با درخششی بی‌نظیر در این مسابقات به عنوان تیم سوم برتر به جمع هشت تیم برتر کشور راه یافت و توانست سهیمه میزبانی ملی را برای استان کسب کند.

وی افزود : در این دوره از مسابقات که به میزبانی استان اصفهان ، در این شهر برگزار گردید، تیم سازمان فرهنگی شهرداری خرم آباد در بازی اول با تیم پرقدرت خوزستان بازی نمود که پس از تساوی یک بر یک ، در ضربات پنالتی توانست تیم خوزستان را به زانو درآورد.

ارمغان همچنین تصریح کرد: در بازی دوم نیز که تیم میزبان با نفرات ملی پوش به مصاف تیم لرستان آمده بودند در پایان یک جدال نفس گیر نتوانست از سد تیم لرستانی بگذرد و با نتیجه مساوی بازی را به تیم سازمان فرهنگی خرم آباد واگذار نمود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم آباد اظهار داشت:تیم فوتسال این سازمان در سومین بازی خود در رقابتی چشمگیر با نماینده استان فارس ، نیمه نخست این دیدار را با به ثمر نشاندن دو گل به پایان برد ولی در نیمه بعدی تیم استان فارس با بهره گیری از توان و تجربه بازیکنان خود توانست با 3گل از صدر نماینده لرستان بگذرد تا تنها شکست تیم لرستان در این دیدارها رقم بخورد.

ارمغان در خصوص نتایج نهایی این مسابقات گفت: در پایان تیم های فارس و اصفهان بطور مستقیم صعود کردند و تیم های شهرداری خرم آباد به عنوان تیم سوم برتر به همراه تیم قزوین به جمع هشت تیم برتر ایران راه یافتند.

اصفهانبازیشهرداریفوتسال
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار