کشتی گیر تویسرکانی سوم شد

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان از کسب مقام سوم مسابقات کشتی باچوخه لیگ کشور توسط امید کولیوند،کشتی‌گیر تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴ 26 January 2016

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان از کسب مقام سوم مسابقات کشتی باچوخه لیگ کشور توسط امید کولیوند،کشتی‌گیر تویسرکان خبر داد.

به گزارش فارس،کیانوش سلیمانی در تویسرکان با اشاره به حضور امید کولیوند کشتی‌گیر تویسرکان در قالب تیم همدان در مسابقات کشتی باچوخه لیگ کشور اظهار کرد: این کشتی‌گیر تویسرکانی موفق به کسب مقام سوم مسابقات لیگ کشور به میزبانی اصفهان شد.

وی از اعزام تیم مینی والیبال تویسرکان به جشنواره مینی والیبال دختران متولد سال 83 استان همدان خبر داد و افزود: مسابقات با شرکت دو تیم از همدان، دو تیم از ملایر و تیم‌های اسدآباد و تویسرکان برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با اشاره به کسب مقام نخست جشنواره مینی والیبال دختران همدان توسط تیم تویسرکان ادامه داد: دو تیم ملایر مقام دوم و سوم، دو تیم همدان مقام چهارم و پنجم و تیم اسدآباد مقام ششم این مسابقات را به‌ دست آوردند.

وی خاطرنشان کرد: نرگس عمرانی، نرگس بیات، هانیه محمدی‌دوست و فاطمه بیات در این رقابت‌ها به عنوان بهترین‌ها انتخاب شدند.

سلیمانی از صعود تیم 12 نفره کوهنوردی تویسرکان به قله اشکنجنه از ارتفاعات شهر سرکان خبر داد و گفت: تیم 15 نفره کوهنوردی تهران، کوهنوردان تویسرکانی را در این صعود همراهی کردند.

وی با اشاره به برگزاری از سری مسابقات شطرنج نوجوانان در خانه شطرنج تویسرکان افزود: این رقابت‌ها با شرکت 16 شطرنج‌باز در پنج دور به روش سوئیسی با پیروزی مرتضی بهرامی، رضا و علی عبدالملکی، امیر‌علی قلخانی و پرهام حسنوند بر حریفان خود، انجام شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان در پایان گفت: مسابقات فوتسال ادارات جام فجر به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب در ایام دهه فجر سال جاری برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار