تست اعتیاد و الکل از رانندگان مشکوک

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت : در طول تعطیلات نوروزی از رانندگان به ویژه رانندگان وسایل نقلیه عمومی که جان بسیاری از مسافران در دستان آن ها می باشد تست الکل و اعتیاد گرفته می شود.
کد خبر: ۱۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶ 23 March 2015
سرهنگ علیرضا همیانی در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: خوشبختانه از ابتدای آغاز سفرهای نوروزی تا کنون با وجود حجم بسیار زیاد ترافیک و همراهی مسافران و رانندگان با پلیس راهور شاهد تصادفات کمتری نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون هیچ تصادف منجر به فوت در سطح شهرستان های تحت پوشش فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران شامل ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و رودهن رخ نداده و تنها یک تصادف جرحی در این معابر به وقوع پیوسته است.

وی با اشاره به استقرار دوربین های کنترل سرعت در تمامی معابر تصریح کرد: پلیس با قدرت با مهمترین عامل تصادفات رانندگی یعنی سرعت غیر مجاز برخورد کرده و با دوربین های سنجش سرعت با آن دسته از رانندگانی که با سرعت غیرمجاز برای خود و دیگران ایجاد خطر می کنند برخورد کرده و خودروی آن دسته از رانندگانی که دو تخلف پشت هم انجام می دهند توقیف و از ادامه حرکت آن جلوگیری می شود.

همیانی تاکید کرد: هم اکنون دستگاه های تست الکل و اعتیاد در مناطق مختلف شرق استان تهران مستقر شده و از رانندگان مشکوک به ویژه رانندگان وسایل نقلیه عمومی که جان بسیاری از مسافران در دستان آن ها می باشد تست الکل و اعتیاد گرفته خواهد شد.

رییس پلیس راهور فرماندهی ویژه شرق استان تهران افزود: از ابتدای سال جدید تا کنون سه راننده متخلف با مثبت اعلام شدن تست الکل واعتیاد به مراجع قضایی ارجاع داده شده و گواهینامه آنان نیز باطل شد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار