رئیس پلیس راهور خبر داد:‌

کاهش 5 درصدی آمار تصادفات در کشور

سردار اسکندر مومنی در سومین روز سال جدید صبح امروز در استان قم حضور یافت تا از نزدیک در جریان وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی قم قرار گیرد.
کد خبر: ۱۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ 23 March 2015
به گزارش تابناک قم، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی کشور در حاشیه این بازدید در خصوص وضعیت ترافیکی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی اظهار کرد: در طول 24 ساعت گذشته میزان تصادفات در کشور کاهش 5 درصدی داشته است.

وی با بیان برخی از توصیه‌ها به رانندگان تصریح کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده خواب‌آلودگی و خستگی مهم‌ترین علت وقوع تصادفات بوده است.

وی افزود: طی 24 ساعت گذشته پنج درصد از تصادفات درمحورها و جاده های مواصلاتی کشور نسبت به روزهای گذشته کاهش یافته است.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه بیشترین علت وقوع سوانح رانندگی در مدت زمان یاد شده خستگی، خواب آلودگی و تخطی از سرعت غیر مجاز بوده است، افزود: در برخی محورهای کشور از جمله محور تهران - کندوان سرخوردگی ناشی از لغزندگی جاده به خاطر بارندگی عامل تصادف بوده است.

وی با بیان اینکه در اکثر محورهای برون شهری و جاده های کشور ترافیک به صورت پر حجم در جریان است، افزود: در 24 ساعت گذشته بیشترین حجم ترافیک مربوط به استان های، خراسان رضوی، قم و خوزستان بوده است.

وی همچنین محورهای تهران - کرج، تهران - قم، چناران - مشهد و اهواز- آبادان را از پر تردد ترین جاده های کشور عنوان کرد، و افزود: به رغم بارش باران و برف در استان های شمال و شمال شرق کشور و حرکت یک جبهه هوای سرد به سمت مناطق شرقی کشور و احتمال بارش برف در ارتفاعات این مناطق در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن جریان دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار