امیدواری افتتاح بزرگراه مشگین‌ در سال ۹۶

فرماندار ‌مشگین‌‌شهر گفت: امیدواریم بزرگراه مشگین‌شهر ـ اردبیل به طور کامل در سال ۹۶ تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۱۵۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱ 01 January 2016

ابراهیم امامی در جریان بازدید از روند احداث بزرگراه اردبیل ـ مشگین‌شهر اظهار کرد: در سال‌جاری و با تلاش دولت تدبیر و امید در حوزه راه در شهرستان مشگین‌شهر بیش از ۳۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود.

وی افزود: با این رقم اعتباری ۳۲ کیلومتر راه روستایی اجرایی یا بهسازی شده و نسبت به روکش، آسفالت و همچنین اجرای ۱۷ کیلومتر بزرگراه در مسیرهای مختلف مشگین‌شهر هزینه شده است.

فرماندار شهرستان مشگین‌‌شهر با بیان اینکه پروژه چهار بانده کردن محور اردبیل ـ مشگین‌شهر بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید سرعت عمل بیشتری به خود گرفته است، ادامه داد: این پروژه به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های عمرانی بخش راه در استان اردبیل به سرعت در حال انجام است.

امامی تصریح کرد: چهار بانده کردن محور اردبیل ـ مشگین‌شهر با‌ رقم ۱۲۰ میلیارد تومان قراردادی که با قرارگاه خاتم‌الانبیا بسته شده ‌به سرعت و در بخش‌های مختلف در حال اجرا‌ست که امیدواریم بزرگراه مشگین‌شهر ـ اردبیل به طور کامل در سال ۹۶ تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

این مسئول یادآور شد: در حال حاضر در پنج محور، فعالیت عمرانی در این مسیر به طول ۱۹ کیلومتر در حال انجام است که ۵ کیلومتر اول آن زیر خط ترافیک رفته و عملیات آسفالت‌ریزی این مسیر با مساعد شدن شرایط جوی آغاز خواهد شد و امیدواریم اوایل سال آینده به صورت کامل ۱۴ کیلومتر این مسیر را زیر خط ترافیک ببریم.

فرماندار شهرستان مشگین‌‌شهر گفت: ۱۵ کیلومتر مابقی این مسیر بر اساس چشم‌اندازی که تعریف کردیم سال ۹۶ تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

امامی با بیان اینکه با اجرایی شدن این پروژه از میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای کاسته شده و شاهد بهبود روند ترددی مردم در این مسیر هستیم، یادآور شد: بر اساس آماری که به صورت کشوری و پلیس راه اعلام کرده تا ۶۰ درصد میزان تصادفات فوتی و جرحی در محور اردبیل ـ مشگین‌شهر کاهش یافته است.

وی بیان کرد: در سال‌جاری در حوزه راه اعم از احداث، بهسازی، روکش و مناسب‌سازی محورهای متعدد مشگین‌شهر بیش از ۳۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد که بخشی از این اعتبار تاکنون صرف اجرای پروژه‌های عمرانی در این بخش شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار