تمامی قسمت های شهرزاد فقط دو هزار تومان!

کپی غیر قانونی از تمامی آثار هنری را با نرخ نازلی می توان در استریوها و فروشگاه های محصولات هنری در کل استان ایلام به راحتی تهیه نمود.
کد خبر: ۱۵۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹ 25 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، شبکه نمایش خانگی کماکان با معضل کپی غیرقانونی فیلمها و دیگر آثار هنری روبه رو است.

کپی غیر قانونی از تمامی آثار هنری را با نرخ نازلی می توان در استریوها و فروشگاه های محصولات هنری در کل استان ایلام به راحتی تهیه نمود. اما این وضعیت در شهر سرابله این استان تا حدودی متفاوت تر است، در حالی که در شهر ایلام تعدادی نسخه اصلی و بعضا فروشگاه هایی که محصولات اصلی می فروشند وجود دارد؛ در شهر سرابله که مرکز شهرستان چرداول و یکی از شلوغ ترین شهرهای استان است هیچگونه محصولی اصلی هنری وجود ندارد و تمامی آثار هنری و به خصوص سینمایی با نرخ چهار فیلم سینمایی 2000 هزار تومن به فروش می رسد.

در حالی که ما کل شهر را به دنبال یک نسخه اصلی از شهرزاد می گردیم متاسفانه نه تنها یافت نمی شود بلکه کل قسمت های شهرزاد تاکنون با نرخ دو هزار تومان به فروش می رسد. در کنار شهرزاد تمامی 14 قسمت ابله نیز به همین نرح به فروش می رسد.

یکی از فروشندگان در پاسخ به این سوال خود شما نسخه اصلی را از کجا تهیه می کنید می گوید از کرمانشاه... ما از هر فیلم یک نسخه می آوریم و کپی می کنیم. او می گوید اگر من اینکار را نکنم بقیه می کنند....راستی تا یادم نرفته فاصله ارشاد تا این فروشگاه ها کمتر از دویست متر و نیروی انتظامی نیز در همان خیابانی هست که این آثار به فروش می رسد...جالب است پ.ستر تمام فیلم ولی اینجا اصلی است و در سردر مغازه ها خریداران محصولات فرهنگی را به سمت خود می کشاند... این فروشگاه ها مدت هاست پررونق ترین فروشگاه شهرند./پ

منبع: خبرگزاری خبرآنلاین


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار