مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی ایلام؛

تمامی جاده های استان لغزنده است

تمامی جاده ها لغزنده است از این رو، رانندگان باید با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.
کد خبر: ۱۴۴۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱ 14 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به بارش باران در تمامی جاده های این استان گفت: تمامی جاده ها لغزنده است از این رو، رانندگان باید با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.
نورالله دلخواه روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: راهداران و عوامل راهداری استان با آمادگی کامل و تجهیزات لازم در طول راه‎‎های استان برای ترددی روان و ایمن در راه‎ها در سطح جاده های استان مستقر هستند.
وی افزود: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر وجود مشکل در طول راه‎های استان اعلام نشده و تمام راه‎ها باز هستند اما بدلیل بارش باران و در برخی جاده ها و گردنه ها بویژه در جاده های کوهستانی بارش برف، سطح جاده‎ها لغزنده است بنابراین رانندگان باید ضمن رعایت مقررات با احتیاط تردد کنند.
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام ادامه داد: برای ایمنی جاده ها و کاهش لغزندگی در گردنه های تونل قلاجه و تونل آزادی و سایر جاده های کوهستانی نیروهای راهداری این اداره کل اقدام به نمک پاشی سطح جاده ها کرده اند.
دلخواه یادآور شد: هدف اصلی ما برقراری تردد ایمن و روان در تمام جاده های استان است لذا از مردم انتظار داریم بیشترین مشارکت و همراهی را با ما داشته باشند تا بتوانیم به این هدف دست یابیم./پ
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار