نمایش کودکانه جنگل سوخته در کرج

کد خبر: ۱۴۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹ 06 December 2015

نمایش جنگل سوخته با موضوع اصلاح الگوی مصرف آب ویژه کودکان در کرج روی صحنه می رود.

حمیدرضا نعیم حسنی، کارگردان این نمایش در گفتگو با مهر اظهار کرد: نمایش جنگل سوخته همه روزه تا اوایل دی ماه به همت هنرمندان کرجی در سالن حافظیه تئاتر شهر کرج برای کودکان اجرا می شود.

نعیم حسنی در ادامه افزود: این نمایش با محوریت موضوع اصلاح الگوی مصرف آب حدود ۴ سال پیش در اولین دوره جشنواره شمس موفق به دریافت جایزه اول بازیگری مرد و جایزه سوم بازیگری زن شده است.

وی با بیان اینکه می توان از طریق تئاتر کودک گفتگوی فرهنگی انجام داد گفت: گفتگو با کودکان باید دقیق و روانشناسانه باشد و به خوبی منتقل کننده مفاهیم باشد.

این کارگردان در توضیح مضمون نمایش جنگل سوخته گفت: این نمایش داستان جنگلی را روایت می کند که بر اثر صاعقه درخت ها آتش می گیرند و اهالی جنگل به دنبال مقصر می گردندد.

وی تصریح کرد: درنهایت کاراکتری به اسم شیر فلکه را مسبب این اتفاق می دانند و برایش دادگاهی تشکیل می دهند و در پایان مشخص می شود که هیچ گونه دلیلی برای تقصیر کار نشان دادن شیر فلکه وجود ندارد و مصرف بی رویه اهالی جنگل تنها دلیل این اتفاق بوده است.

وی در پایان به معرفی عوامل اجرایی این نمایش پرداخت و گفت: مارشیا بیگدلی، آیدا رضایی، مسعود ترکمان، محمد حیدر اولاد، فاطمه جلوخوانی و حمید رضا نعیم حسنی به عنوان بازیگر و مارشیا بیگدلی به عنوان طراح صحنه با این نمایش همکاری دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار