معاون اورژانس البرز خبر داد

2 تصادف زنجیره‌ای در جاده‌های البرز با 9 مصدوم

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی البرز از وقوع 2 تصادف زنجیره‌ای با 9 مصدوم در جاده‌های این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳ 01 December 2015
به گزارش تابناک – البرز: آرش رحمتی اظهار داشت: طی روزهای اخیر و با توجه به تعطیلات سه روزه پایان هفته، میزان مسافرت‌های برون‌شهری در البرز افزایش یافته است.
وی افزود: از سوی دیگر البرز به دلیل اینکه از محورها و جاده‌های برون‌شهری مهم و ملی سود می‌ّبرد، به نوعی پل ارتباطی پایتخت با 13 استان کشور به شمار می‌آید و همین امر منجر به افزایش ترددهای برون‌شهری در این استان شده است.
معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز  تصریح کرد: متاسفانه افزایش مسافرت‌های برون‌شهری منجر به افزایش تصادفات جاده‌ای می‌شود و امروز 2 تصادف زنجیره‌ای با 9 تصادف در محورهای این استان گزارش شده است.
رحمتی گفت: تصادف نخست در محور کرج – چالوس رخ داد و بر اثر آن سه خودروی پژو پارس، پژو آردی و تاکسی سمند با هم برخورد کردند.
وی بیان داشت: بر اثر این تصادف پنج نفر مصدوم شدند که با اعزام نیروهای امدادی و درمانی به محل، مصدومان با 2 دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل و هم اکنون مراحل درمانی آنها در حال پیگیری است.
معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز افزود: حادثه دوم دقایقی بعد در محور کرج – قزوین و بین سه خودروی نیسان، پراید و کامیون رخ داد که متاسفانه در این حادثه نیز چهار نفر مصدوم شدند.
رحمتی گفت: مصدومان این حادثه سه مرد و یک زن هستند که با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام صادق (ع) در شهرستان ساوجبلاغ منتقل شدند.
وی با اشاره به اعلام هواشناسی استان البرز مبنی بر بارش باران و برف در محورهای کوهستانی این استان گفت: رانندگان باید پیش از سفر از سلامت فنی خودروی خود مطمئن شده و از وضعیت و شرایط جوی راه‌ها نیز اطلاع حاصل کنند.
معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز  در پایان اظهار داشت: امیدواریم با رعایت قانون از سوی رانندگان، روزهای پایانی هفته با کمترین حادثه‌ای در جاده‌ها سپری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار