در راستای خدمات رسانی به حادثه دیدگان جاده ای استان؛

ضرورت هماهنگی دستگاه های متولی درانتقال مجروحان به مراکزدرمانی

مدیرکل دفتر فنی استانداری با اشاره به هماهنگی و تعامل دستگاه های متولی در امر انتقال مجروحان و اجساد تصادفات فوتی به مراکز درمانی گفت: باتوجه به اهمیت موضوع باید دقت عمل بیشتری در زمینه امداد رسانی و حضور بموقع در هنگام بروز حوادث انجام شود تا بتوانیم بخش عظیمی از رضایت مندی مردم را فراهم آوریم.
کد خبر: ۱۳۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 01 December 2015

جلسه ای به منظور هماهنگی خدمات رسانی به حادثه دیدگان جاده ای استان با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری وجمعی از مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط درمحل استانداری برگزارشد.

به گزارش تابناک اردبیل، دراین جلسه مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل با اشاره به هماهنگی و تعامل دستگاه های متولی در امر انتقال مجروحان و اجساد تصادفات فوتی به مراکز درمانی گفت: انتقال مجروحان و اجساد تصادفات فوتی از محل حادثه درحریم شهرها برعهده شهرداری ها و در خارج از حریم شهرها به عهده فوریت های پزشکی استان گذاشته شده که دراین زمینه باید سازمان جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه های مرتبط مددکار و یاری رسان فوریت های پزشکی درخصوص انتقال اجساد به مراکز درمانی باشند.

موسی کنعانپور افزود: باتوجه به اهمیت موضوع باید دقت عمل بیشتری در زمینه امداد رسانی و حضور بموقع در هنگام بروز حوادث انجام شود تا بتوانیم بخش عظیمی از رضایت مندی مردم را فراهم آوریم .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار