آیت الله سبحانی:

حراست از آراء مردم نشان از اصالت انقلاب است

آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید، گفت: انتخابات باید به صورتی برگزار شود که نشان نظام جمهوری اسلامی باشد، یعنی با کمال آزادی آرای مردم حفظ شود و دنیا بداند که تنها کشوری که انتخاباتش روی رای مردم است این نظام اسلامی است.
کد خبر: ۱۳۷۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴ 29 November 2015
به گزارش تابناک قم، این مرجع تقلید در دیدار با معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور به اشاره به یکی از روایات معتبر در خصوص اربعین گفت: در روایات ما زیارت اربعین به عنوان یکی از علائم شیعیان ذکر شده است.

وی افزود: این درست است که همه مردم علاقه‌مند به حضور در این مراسم هستند ولی باید به گنجایش و ظرفیت‌هایی که در این زمینه نیز وجود دارد توجه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر سنجش درستی انجام نشود این تراکم بیش از حد می‌تواند مشکلات بسیاری را ایجاد کند؛ کشته شدن برخی از زائران در این مسیر زیبنده نیست و دلیل آن هم ترافیک بیش از حد و عجله برای رسیدن به مرز است.

وی گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در تفهیم این مساله در بین مردم دارند و باید کاری کرد که مردم در این سفر عجله نکنند و به ظرفیت‌ها توجه کنند.

وی خاطرنشان کرد: این سخنان به این معنی نیست که مردم به کربلا نروند بلکه سخن از این است که کمی مراعات کنند تا نظم بهتری در این سفر زیارتی ایجاد شود.

این مرجع تقلید با اشاره به برگزاری انتخابات گفت: انتخابات ما باید نشان نظام جمهوری اسلامی باشد؛ در این انتخابات باید بار دیگر مردم در کمال آزادی و امانت در حفظ رای به دنیا ثابت شود که ایران تنها کشوری است که رای واقعی مردم نمایندگان آن را مشخص می کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار