تویسرکان ؛بدون پلیس‌ راه

فرماندار شهرستان تویسرکان با اشاره به کاهش 22 درصدی تصادفات درون شهری در شهرستان، گفت: متأسفانه در شهرستان تویسرکان پلیس راه مستقر نیست و یکی از نیازهای اصلی شهرستان به شمار می‌رود.
کد خبر: ۱۳۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵ 26 November 2015

فرماندار شهرستان تویسرکان با اشاره به کاهش 22 درصدی تصادفات درون شهری در شهرستان، گفت:متأسفانه درشهرستان تویسرکان پلیس راه مستقرنیست ویکی از نیازهای اصلی شهرستان به شمار می‌رود.

به گزارش تسنیم ، حبیب مومیوند درجلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان تویسرکان با تأکید بر اینکه در بحث‌های ترافیکی نباید تغییرات به صورت سلیقه ای انجام شود ،اظهارداشت: در مباحث ترافیکی باید به صورت کارشناسی انجام شود و از تصمیمات آنی و لحظه ای خودداری شود.

وی خواستار بررسی طرح ترافیکی توسط یک مشاور ذیصلاح شد و گفت: تویسرکان با توجه به موقعیت خاص و رشد طولی نیازمند یک طرح علمی و فنی است که شهرداری و راهور باید از یک مشاور ذیصلاح جهت طراحی یک طرح ترافیکی استفاده کنند.

مومیوند به مشکل ترافیکی خیابان دکتر آینه وند و چهارراه حافظ شهر تویسرکان اشاره کرد و افزود: محل جانمایی ایستگاه تاکسی این مسیر باید مورد بررسی قرار گیرد و بازنگری شود.

فرماندار تویسرکان با تأکید بر ساماندهی میوه فروشان در اطراف میدان فرشید و بلوار معلم ،تصریح کرد:خودروهای میوه فروشان به یک مکان مناسب منتقل شود و در ساماندهی دستفروشان منافع شهر مد نظر قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه فصل سرما در راه است و شهرداری‌ها باید تا 15 آذرماه نسبت به لکه‌گیری و آسفالت ترانشه‌ها اقدام کنند، بیان کرد: اداره راه و شهرسازی شهرستان با اولویت بندی، پیچ‌های حادثه خیز در سطح شهرستان را اصلاح کنند و همچنین هر دستگاه عضو شورای ترافیک نیز باید موارد مربوط به دستگاه خود را به صورت کتبی به دبیرخانه شورا ارسال تا در جلسه کمیته فنی پیگیری شود .

وی با اشاره به چهارخطه شدن مسیرهای تویسرکان به جوکار و تویسرکان به کنگاور ، اظهار کرد: خوشبختانه در دولت فعلی باوجود تمام محدودیت های مالی این پروژه با شتاب خوبی نیز در حال انجام است که جای دارد ازمدیرکل راه و شهرسازی استان و رئیس راه و شهرسازی شهرستان در این زمینه تشکر شود.

مومیوند از زیر بار ترافیک رفتن قسمتی دیگر از مسیر جوکار به تویسرکان تا سه راهی خبرآباد خبر داد و افزود: 10کیلومتر از مسیر تویسرکان تا کنگاور نیز تا پایان سال زیر بارترافیک می رود و 5 کیلومتر نیز تا سه راهی فرسفج عملیات بیس و زیرسازی آن انجام می شود و مابقی مسیر نیز در سالهای آتی انجام می‌شود.

وی ایجاد کمربندی در شهرستان را بسیار مهم خواند و با تأکید بر اینکه برای اجرای این پروژه اعتبارات استانی خوبی گذاشته شده، گفت: با منابع استانی نمی‌شود این پروژه را به اتمام رساند و باید از منابع ملی برای آن کمک بگیریم.

فرماندار تویسرکان با اشاره به کاهش 20درصدی تصادفات فوتی شهری و کاهش 19درصد تصادفات جرحی شهری گفت: در مجموع کاهش 22درصدی تصادفات را در 8ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته ایم.

مومیوند از توقیف 2591 دستگاه موتورسیکلت و 901 دستگاه خودرو متخلف در 8ماهه ابتدای امسال خبر داد و افزود: 53دستگاه نیز که جریمه بالای یک میلیون تومان داشته اند نیز توقیف شده اند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار