خدمات عمرانی در کرج شتاب می‌گیرد

کد خبر: ۱۲۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸ 15 November 2015

معاون فنی و عمرانی شهردار کرج گفت: خدمات عمرانی در کرج شتاب بیشتری را به خود می‌گیرد.

علی‌اصغر کمالی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: کلانشهر کرج با توجه به مرکز بودن استان هنوز در بسیاری از خدمات با فقر مواجه بوده و فاقد استانداردهای لازم است.

وی ادامه داد: مسئولان در دستگاه‌های مختلف باید تلاش کنند تا خدمات را در بخش‌های مختلف به روز کرده و مسیر توسعه و تحولات اساسی را در این کلانشهر به درستی طی کنند.

معاون فنی و عمرانی شهردار کرج در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه جمعیت کرج روز به روز در حال افزایش است، ‌افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که میزان خدمات در این کلانشهر متناسب با جمعیت شده و بتواند پاسخگوی نیاز مردم باشد.

کمالی‌زاده گفت: هم‌اکنون این شهرستان در بسیاری از خدمات با فقر مواجه است و لازم است با شناسایی کمبودها و براساس اولویت‌ها خدمات را در مناطق مختلف کرج به روز کنیم.

وی با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی‌ها در مناطق مختلف باید یکسان باشد خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه خدمات از مهمترین مسائلی است که باید همیشه مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

معاون شهردار کرج در بخشی دیگر از سخنان خود به بحث ترافیک و تلاش برای رفع این معضل اشاره کرد و افزود: یکی از معضلاتی که هم‌اکنون کلانشهر کرج با آن مواجه است ترافیک است که متأسفانه مشکلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده است.

کمالی‌زاده بیان داشت: رفع این معضل نیازمند اقدامات کارشناسی شده است چرا که در غیر اینصورت در آینده نه چندان دور با مشکلات بیشتری مواجه خواهیم شد.

وی افزود: البته تاکنون اقداماتی نظیر احداث تقاطعات غیر هم‌سطح انجام شده است که توانسته در کاهش این معضل تأثیرات بسیاری را داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار