نمایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری اردبیل درکیش

معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: توانمندی‌ها و فرصت‌های حوزه سرمایه‌گذاری بخش گردشگری اردبیل در نمایشگاه بین‌المللی کیش به نمایش گذاشته شد.
کد خبر: ۱۲۷۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱ 11 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، عسگر سنگی در جلسه هماهنگی حضور در هفتمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در حوزه کیش در اردبیل اظهار کرد: این نمایشگاه که تا پایان این هفته ادامه دارد، بهترین فرصت برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان اردبیل در این نمایشگاه بین‌المللی است.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه پکیج‌هایی شامل بروشور، کتابچه و لوح فشرده از جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در میان بازدیدکنندگان غرفه این اداره کل توزیع شد.

معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به برگزاری جلساتی با حضور شرکت‌های سرمایه‌گذاری و علاقمندان به سرمایه‌گذاری از جمله شرکت توسعه آب معدنی محلات، شرکت سرمایه‌گذاری سازمان بازنشستگی کشور و تعدادی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به منظور معرفی فرصت‌های سرمایه‌‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار در بخش گردشگری استان اشاره کرد.

سنگی گفت: همچنین در این نمایشگاه از سرمایه‌گذاران و علاقمندان برای شرکت در نشست‌های تخصصی دعوت شد تا بیش از پیش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق نمونه گردشگری استان مورد معرفی قرار گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار