کمپین غلامان ترک اهل بیت (ع) تشکیل شد / من غلامِ تُرک اهل بیتم

در راستای واکنش شخصیت ها و فعالان همه طیف ها و مردم آذربایجان به گستاخی سردمداران جریان قومگرا و توهین به اهل بیت (ع) توسط شبکه گوناز تی وی و تحریف و سوء استفاده از اعتراضات بحق و صادقانه مردم آذربایجان کمپین "غلامان ترک اهل بیت (ع)" شد.
کد خبر: ۱۲۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷ 11 November 2015
به گزارش تابناک تبریز، انتشار فیلمی از دریده گویی و اهانت یکی از سردرمداران جریان قومگرا به اهل بیت(ع) در آن سوی ارس، همزمان با اعتراضات پاک و بحق مردم مناطق آذری نشین ایران با که با هدف موج سواری بر این اعتراضات صادقانه مردم صورت گرفت، بار دیگر ماهیت کریه و زشت چهره جریانات قوم گرا را بخوبی به تصویر کشید. 

توهین به مقدسات مردم ولایتمدار آذربایجان بارها از سوی این جریان اتفاق افتاده بود اما این بار مردم صریح تر و شفاف تر چهره واقعی این جریان و حامیان آنها را مشاهده کردند. 

می طلبد که مردم آذربایجان یک بار برای همیشه در کنار مطالبات بحق و قانونی قومی و هویتی خود، تکلیف خود را با جریان نا سالم قومگرا و تجزیه طلب روشن کرده و با مشت محکم در دهان اهانت کنندگان به آستان ملک پاسبان اهل بیت(ع) بزنند. 

لذا با ایجاد کمپینی توسط اقشار مختلف مردم و شخصیت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و سیاسی این عمل شنیع و زشت سردمداران جریان قومگرا را محکوم کرده و راه اهانت به مقدساتشان را برای همیشه ببندد. 

مردم آذربایجان در ارادت به اهل بیت (ع) عصمت و طهارت رسم غلام ترک سیدالشهدا را مشق می کنند که او محب صادق و جان بر کف اهل بیت بود.

من غلام ترک اهل بیتم !


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
احسنت بر مردم باغیرت آدربایجان
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار