برگزاری اولین دوره آموزشی کنترل هزینه (Cost Control) در یزد

کد خبر: ۱۲۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳ 05 November 2015
کاست کنترل یا همان کنترل هزینه ها یکی از بخش های مهم هتل است که به عنوان اصلی ترین اهداف این کسب و کار مطرح می شود.

به گزارش تابناک یزد، هتلدارانی که بدون کاست کنترل فعالیت می کنند مطمئناً همانند رانندگانی هستند که مشغول رانندگی در تاریکی و بدون چراغ می باشند. بسیاری از هتلها یا بخشی دراین رابطه ندارند و یا اینکه صلاح نمی بینند که به این موضوع ورود کنند.

بررسی قیمت تمام شده خدمات نشان می دهد که اغلب هتلداران به صورت ذهنی با یک سری محاسبات ساده قصد دارند که کنترل هزینه را انجام دهند که این امری غیر ممکن است .

حالت های پیشرفته کاست کنترل به وسیله نرم افزارهای پیشرفته و با محاسباتی دقیق انجام می شود که به دلیل نداشتن نرم افزار ی جامع، کارهایی نصفه و نیمه صورت گرفته ولی کافی نیست.

کاست کنترل در صنعت هتلداری بر سه فرایند خرید سالم، تولید سالم و فروش سالم نظارت می کند و از این رو این بخش نقش شاهرگی حیاتی در هتل را برعهده دارد.

این واحد درحقیقت دیده بان مدیر کل سیستم است و بایستی شخصی عهده دار این سیستم شود که با سیستم هتل کاملا آشنایی داشته و به صورت کلی بر تمامی قسمت های هتل اشراف لازم را داشته باشد. غفلت از این سیستم عواقب بدی را برای هتل به همراه می آورد.

از آنجاییکه استان یزد به عنوان یکی از سه ضلع گردشگری ایران محسوب می شود، آماده سازی و توسعه زیرساختها از جهات نرم افزاری، سخت افزاری و توانمندسازی کارکنان در این صنعت بیش از پیش ضروری می باشد.

پیش‌بینی‌ها حکایت از آن دارد با برداشته شدن تحریمهای غرب علیه کشورمان  ایران، گردشگران خارجی بیشتری تمایل به سفر به ایران را خواهند داشت لذا صنعت هتلداری نیز بایستی خود را برای پذیرایی این حجم زیاد گردشگر آماده نماید.

بر این اساس اولین دوره آموزشی کاست کنترل (Cost Control) یا همان مدیریت هزینه با رویکرد کنترل و مدیریت هزینه ها در بخش غذا و نوشابه ویژه هتلها، تالارها و رستورانها در استان یزد برگزاری می شود.

برگزار کننده این دوره آموزشی در استان یزد موسسه آموزشی راسپینا با شماره تلفن 36222101 -035 و یا 09140716601 می باشد .

گفتنی است شروع دوره آموزشی یادشده شنبه 16 آبان ماه 1394 می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار