دادستان عمومی و انقلاب مرکز ایلام:

کم‌اهمیت جلوه دهندگان وعده صادق تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز ایلام گفت: کسانی که عملیات وعده صادق که شاخصه دفاع مشروع و اقتدار نظام اسلامی است را کم‌اهمیت جلوه دهند، چه در فضای حقیقی و چه فضای مجازی تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۱۱۸۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵ 03 October 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بخشنده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام، بیان داشت: شب گذشته ما شاهد اقتدار نظام اسلامی، سپاه پاسداران و نیروهای مسلح بودیم که رژیم غاصب صهیونیستی و مراکز مهم آن را مورد هدف قرار دادند و باعث خوشحالی ملت ایران شدند.

وی اضافه کرد: چنانچه افرادی بخواهند اهمیت موضوع را کاهش دهند و اقداماتی را در فضای مجازی در جهت تضعیف روحیه مردم، تضعیف نیروهای نظامی و یا اینکه بخواهند این عملیات را زیر سؤال ببرند، قطعاً تحت رصد هستند و برخورد قانونی با آنها به عمل خواهد آمد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام اظهار کرد: ما این را نمی‌پذیریم که یک ایرانی که در کشور ایران زندگی می‌کند، تعصبی نسبت به این عملیات نداشته باشد و این عملیات را کم‌اهمیت جلوه دهد.

بخشنده گفت: کسانی بخواهند این اقدامات را که شاخصه دفاع مشروع و اقتدار نظام اسلامی است را کم‌اهمیت جلوه دهند، چه در فضای حقیقی و چه فضای مجازی تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار