امام جمعه کیش در گفت‌وگو با تابناک:

ایجاد قدرت بازدارندگی، تنها راه مقابله با استکبار جهانی/ محور مقاومت باید به پیشرفته‌ترین تجهیزات دست پیدا کند

گروه استان‌ها- امام جمعه کیش با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت باید آنچنان قدرت بازدارندگی ایجاد کنند که استکبار و صهیونیست‌ها بدانند اگر حماقتی کنند به طور حتم باقی نخواهند ماند، گفت: محور مقاومت باید پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات را در اختیار داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۸۵۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸ 03 October 2024

ایجاد قدرت بازدارندگی، تنها راه مقابله با استکبار جهانی/ محور مقاومت باید به پیشرفته‌ترین تجهیزات دست پیدا کند

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در جزیره کیش، با اشاره به این مهم که صهیونیست‌ها مجهز به تسلیحات هسته‌ای هستند و آمریکا و ناتو نیز از آنان حمایت می‌کند، گفت: سلاح اتمی و اسلحه کشتار جمعی که موجب قتل عام مردم و نابودی حیات و زندگی بشر می‌شود مجاز نیست.

بی نیاز اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با سلاح هسته‌ای موافق نیست و راه حل مشکل، خلع سلاح هسته‌ای تمام قدرت‌ها است؛ برای صلح جهانی باید از ساخت و استفاده سلاح هسته‌ای ممانعت شود.

امام جمعه کیش در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اگر تنها راه جلوگیری از قتل عام مردم چاره‌ای جز دستیابی به تسلیحات هسته‌ای نباشد؛ از باب عنوان ثانوی فقهی و ضرورت به طور حتم نیاز به مجوز ولی فقیه و مراجع دینی دارد.

به گفته بی نیاز، نمی‌توانیم نسبت به احراض ضرورت و باب ناچاری نظر فقهی دهیم و از نظر عنوان اولیه شرعی مجاز نمی‌باشد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز، خاطرنشان کرد: راه اساسی خالی شدن جهان از عنوان تسلیحات کشتار جمعی می‌باشد و باید همه کشور‌ها و سازمان‌های بین المللی در این خصوص فعال شوند و جامعه جهانی را از عده‌ای جنایتکار، وحشی و اشغالگر نجات دهند.

علیرضا بی نیاز در بخش دیگری از سخنان خود درباره نحوه حمایت از محور مقاومت، بیان داشت:  مقاومت و راه این شهیدان عزیز با قوت استمرار خواهد داشت و با شهادت این عزیزان راهشان و هدفشان از بین نخواهد رفت و قوی‌تر از گذشته به پیش خواهند رفت.

بی نیاز، افزود: بهترین راه برای حمایت محور مقاومت وحدت و یکپارچه شدن محور مقاومت، هماهنگی و همکاری محور مقاومت و امت اسلامی است.

وی با بیان این که اتحاد و انسجام میان محور مقاومت موجب پیروزی بر علیه اشغالگران قاصب خواهد شد، گفت: حمایت‌های مادی و امکانات برای مردم و مناطقی که در محور مقاومت نیاز دارند باید در دستور کار قرار گیرد.

به گفته بی نیاز، در کنار حمایت‌های معنوی از مردم شریف محور مقاومت و گروه‌های مقاومتی که خداوند در آیه‌ای می‌فرماید "وأعدوا لهم ما ٱستطعتم من قوة ومن رباط ٱلخیل ترهبون به عدو ٱلله" بهترین کمک مجهز شدن به همه امکانات لازم و پیشرفته دفاعی و نظامی برای مقابله با اشغالگران می‌باشد.

وی، افزود: محور مقاومت باید پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات را در اختیار داشته باشند و اعلام آمادگی مردم برای حضور در هر صحنه‌ای که نیاز باشد باید محقق شود.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز، همراهی با ولایت و فرماندهی کل قوا یکی از مسائل مهم برای پیروزی در هر جبهه‌ای از جمله جبهه مقاومت می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار