توصیه نماینده ولی فقیه در آئین تودیع و معارفه

استاندار جدید به حاشیه نرود

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از استاندار جدید خواست که به مسیر حواشی گام نگذارد و در مسیر توسعه این استان گام بردارد.
کد خبر: ۱۱۸۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲ 24 September 2024

استاندار جدید به حاشیه نرود

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، آیت الله سید نصیر حسینی در مراسم معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تقدیر از خدمات دولت شهید رئیسی و حضور دو باره وی در استان گفت: شهید رئیسی در سفر‌هایی که به استان داشت از مناطق مختلف چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی بازدید کرد.
آیت الله حسینی افزود: در دولت شهید رئیسی تلاش‌های زیادی برای رفع محرومیت استان انجام گرفت، اما شرایط جور دیگری بود، اما هم تلاش‌ها و هم اهداف دولت وی برای توسعه استان بی سابقه بود.
وی با برشمردن برخی ظرفیت‌های استان گفت: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه منابع مادی، فرهنگی و نیروی انسانی دارد به گونه‌ای که ۲۵ درصد تولید نفت و ۱۰ درصد روان آب‌های کشور مربوط به این استان است.
آیت الله حسینی ادامه داد: علیرغم این منابع، اما می‌بینیم سد‌هایی بر روی رودخانه‌های استان احداث شده ولی منافع آن برای استان‌های دیگر است که ما از این موضوع خوشحالیم، اما انتظار داریم منافع ما هم لحاظ شود.
وی به محرومیت تاریخی استان اشاره کرد و ادامه داد: در سفر سال ۷۳ رهبری به استان جاده پاتاوه به دهدشت مصوب شد، اما تازه آن هم با مشکلاتی به بهره برداری رسید. یا پتروشیمی دهدشت سال‌ها پیش کلنگ زنی شد، اما الان چهل درصد پیشرفت دارد و در مجموع پروژه‌های استان ما بسیار طولانی می‌شود.
آیت الله حسینی ادامه داد: مردم این استان در همه عرصه‌های مشارکتی چه در دوران دفاع مقدس چه در عرصه‌های سیاسی رتبه‌های برتر را داریم، اما انتظار و توقع از دولت دارند که به آنها توجه کند.
نماینده ولی گفت: استاندار جدید کارنامه خوبی دارد خصوصا در حوزه بودجه ریزی و با توجه به توانایی‌های ایشان از وی هم توقع داریم.
آیت الله حسینی در پایان گفت: استاندار باید به زیرساخت‌ها و کلیات توسعه استان که در دیدار اخیر دست‌اندرکاران کنگره شهدای استان به رهبری ارائه و رهبری کتبا به دکتر عارف ابلاغ کردن توجه کند و نهایتا اینکه استاندار به حاشیه نرود و در حوزه‌های اصلی فعالیت کند.

انتهای پیام/ن

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار