فرمانده انتظامی کرمانشاه مطرح کرد؛

توصيه‌های پليس کرمانشاه به مناسبت بازگشايی مدارس

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به مناسبت بازگشايی مدارس و آغاز سال تحصيلی جديد به منظور ارتقای آگاهی والدين و دانش آموزان و جلوگيری از جرائم و آسيب‌های اجتماعی توصيه‌هایی ارائه کرد.
کد خبر: ۱۱۸۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲ 23 September 2024
مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: توصيه‌های پليس کرمانشاه به مناسبت بازگشايی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید از اين قرار است، هيچ وقت از افراد غريبه هديه و يا خوراکی قبول نکنيد و به آنان نه بگوييد و پدر و مادر خود را مطلع کنيد.
 
وی افزود: مدرسه را بدون هماهنگی مسئولان ترک نکنيد، زمانی که داخل سرويس مدرسه هستيد، سر و گردن خود را ازشيشه بيرون نياوريد، هميشه آدرس منزل و شماره تلفن پدر و يا مادر خود را به همراه داشته باشيد.
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: اگر سرويس مدرسه و يا والدينتان دير به دنبالتان آمدند، از مدرسه بيرون نرويد و از مدير و مسئولان مدرسه کمک بخواهيد.
 
حاجیان عنوان کرد: هنگام عبور از خيابان و يا چهاراه از خط عابر پياده استفاده کنيد و در چهارراه زمانی که چراغ قرمز شد و خودروها توقف کردند، عبور کنيد.
 
وی ادامه داد: با افرادی که خيلی از شما بزرگتر هستند، دوست نشويد، از گفتن حرفهای زشت و فحش به ديگران خودداری کنيد، هنگام رفتن به مدرسه از پوشيدن طلا و زيورآلات، خودداری کنيد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار