ماجرای حضور شهریار فوتبال ایران در یاسوج چه بود؟ + فیلم

کهگیلویه و بویراحمد - «تابناک» - علی دایی ، فوتبالیست مطرح کشور در پی انتشار فیلمی از یک معلول کهگیلویه و بویراحمد ، به این استان سفر کرد ، اما ماجرای این حضور چه بود؟
کد خبر: ۱۱۸۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶ 20 September 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، علی دایی، فوتبالیست مطرح کشور در پی انتشار فیلمی از یک معلول کهگیلویه و بویراحمد، به این استان سفر کرد، اما ماجرای این حضور چه بود؟
ماجرا از این قرار است، بعد از انشار کلیپی از "پیمان اژدر" معلول کهگیلویه و بویراحمدی در فضای مجازی که آرزوی دیدن علی دایی اسطوره فوتبال ایران را داشت، شهریار فوتبال ایران برای دیدن این جوان معلول به این استان سفر کرد و پیمان را در آغوش گرفت و با او و دیگر معلولین به گفتگو نشست.

در کلیپی که یکی از مستند سازان هم استانی در فضای مجازی منتشر کرده بود، پیمان اژدر جوان معلول ۲۵ ساله گفته بود خواب علی را دیده که او را در آغوش می‌گیرد و بر پیشانی اش بوسه می‌زند و در عین حال گفته بود می‌دانم من هیچ وقت دایی را نمی‌بینم، هیچ وقت!

پس از انتشار این کلیپ در فضای مجازی علی دایی با اقدامی قابل تحسین، آرزوی این معلول را برآورده کرد و به دیدار پیمان آمد تا با در آغوش گرفتن و بوسه بر پیشانی اش، خواب او را تعبیر کرده باشد.
علی لایق زاده مستند ساز مطرح استان، ماجرای کامل درخواست پیمان تا حضور علی دایی را در کلیپی روایت کرده است. 

علی دایی پس از سفر به کهگیلویه و بویراحمد از نزدیک با پیمان دیدار و او را در آغوش گرفت و برای بچه‌های مرکز توانبخشی لباس شماره ۱۰ تیم ملی خود را هدیه داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار