مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کرمانشاه خبر داد؛

آغاز بیست و چهارمین اردوی تشکیلاتی طلایه داران در کرمانشاه

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه از آغاز بیست و چهارمین دوره طلایه داران ویژه دانش آموزان دختر در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴ 10 September 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، پیام قاسمی امروز سه‌شنبه (۲۰ شهریورماه) در بیست و چهارمین دوره اردوهای تربیتی تشکیلاتی طلایه داران ویژه دانش آموزان دختر که در کتابخانه امیرکبیر برگزار شد، اظهار کرد: رویداد طلایه‌داران به معنی پرچمداران فردا است این اردو با سابقه و تجربیات زیاد همراه است و مسئولیت برپایی آن با انجمن اسلامی است. 
 
وی افزود: بحث تقویت رابطه ایمانی در رویداد طلایه‌داران در کنار آموزش و مهارت که بین دانش آموزان شکل گرفته بسیار مهم است. 
 
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه تصریح کرد: اهداف طلایه داران رشد و تعالی دختران برای همه ابعاد زندگی اجتماعی و خانوادگی در آینده است، اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان در ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۵۸ اعلام موجودیت کرد، ولی خاطراتی از انجمن‌های اسلامی از سال ۱۳۴۲ در مدارس وجود دارد که نشان می‌دهد انجمن اسلامی دانش‌آموزان از آن زمان فعالیت داشته است.
 
قاسمی عنوان کرد: در سال ۱۳۵۸ دانش آموزان و دانشجویان خط امام (ره) خدمت امام خمینی (ره) رسیدند و به او پیشنهاد ایجاد انجمن دانش‌آموزی را دادند.
 
وی همچنین در خصوص هدف از شکل‌گیری انجمن اسلامی دانش‌آموزان اضافه کرد: هدف پرورش نسلی برای انقلاب اسلامی بود که سردم‌دار بوده، زبده‌یابی و زبده پروری داشته باشد تا بتواند به عنوان رهبر و سرگروه در مدرسه فعالیت کند.
 
قاسمی در خصوص واژه جریان‌سازی بیان کرد: این واژه به معنی ایجاد فرصت برای نقش آفرینی در عرصه انقلابی است که باید ما در آموزش و پرورش قدر آن را بدانیم، باید ۲ راهبرد نیروسازی و جریان‌سازی را در دستور کار قرار دهیم و هوشمندسازی، شبکه‌سازی و جبهه‌سازی هم باید به راهبردهای قدیمی اضافه شود.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: فرصت‌ها خیلی زود از دست می‌رود، باید از این فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کنیم و بهره کافی را از فرصت‌ها ببریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار