جابجایی ۳۰۸ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان جنوبی

بیرجند-رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از جابجایی ۳۰۸۲۲۰ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان طی سه ماهه سال جاری خبرداد.
کد خبر: ۱۱۷۴۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶ 06 July 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حاجی رسول سالاری صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی سه ماهه سال جاری ۳۰۸۲۲۰ مسافر در استان در قالب ۴۴ هزار و ۱۲۲ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شدند.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: بیشترین سهم جابه‌جایی مسافر از مبدا شهرستان‌های استان مربوط به شهرستان بیرجند بوده است.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: عمده مقاصد سفر به ترتیب استان‌های خراسان رضوی – سیستان و بلوچستان و تهران بوده است.

سالاری با اشاره به اینکه در حال حاضر هزار و ۴۳۹ راننده در بخش مسافر استان فعال هستند تصریح کرد: ۳۱۰ دستگاه سواری کرایه، ۲۰۰ دستگاه مینی‌بوس و ۲۸۳ دستگاه اتوبوس کار جابجایی مسافران از مبدا ۱۶ پایانه عمومی و خصوصی در استان را انجام می‌دهند.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تاکید کرد: با همکاری پلیس راه استان و انجمن صنفی حمل و نقل مسافر، طرح کنترل نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری به منظور رعایت ایمنی و حقوق مسافران در این مدت انجام شده است.

وی تصریح کرد: این امکان برای مسافران فراهم شده تا علاوه بر تأمین بلیط از طریق دفاتر فروش بلیط سطح شهر، از طریق وب سایت‌های فروش آنلاین به نشانی www.payaneha.com و www.payaneha.ir نیز اقدام کنند.

سالاری عنوان کرد: سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ نیز آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران در خصوص نحوه ارائه خدمات سفر در استان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار