تشدید نظارت بازرسان بهداشت محیط دانشگاه در هفته ملی بدون دخانیات

تابناک هرمزگان-معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از تشدید نظارت و اهم اقدامات بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات با شعار " حفاظت از کودکان و نوجوانان در برابر دخانیات، حق و مسئولیت همگانی" از تاریخ 5 خرداد 1403 لغایت 11 خرداد ماه خبرداد.
کد خبر: ۱۱۷۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴ 02 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//دکتر عبدالجبار ذاکری گفت: طی این مدت تعداد یک هزار و 761 مورد بازرسی با هدف ارتقا ی سلامت جامعه از مراکز و اماکن عمومی فروش و عرضه محصولات دخانی صورت گرفته است، که تعداد 68نفر از متصدیان عرضه قلیان در اماکن مذکور به مراجع قضایی معرفی شدند و تعداد یک هزار و 25 چشمه قلیان جمع آوری، که تاکنون با دستور دادستان استان تعداد 940 چشمه قلیان معدوم شده است .

وی اعلام کرد: در همین راستا متصدیان 203 باب از مراکز فروش سیگار الکترونیک به مراجع قضایی معرفی شدند و همچنین با تعداد 3 مورد از فروشگاه های زنجیره ای متخلف برخورد قانونی شد.

دکتر عبدالجبار ذاکری ضمن تشریح عملکرد واحدهای تابعه این معاونت در هفته ملی بدون دخانیات خاطرنشان کرد: فعالیت‌های گروه سلامت محیط و کار تحت پوشش معاونت بهداشت صرفا محدود به هفته بدون دخانیات نمی‌شود و در تمام طول سال تداوم دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار