مدیر کمیته امداد دشتی خبر داد

اجری طرح احسان حسینی در دشتی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی گفت: طرح احسان حسینی توسط کمیته امداد در دهه اول محرم در شهرستان دشتی اجرا شد.
کد خبر: ۱۱۶۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹ 23 October 2015
تابناک بوشهر: احمد بحرینی ظهر امروز در نشست با بانیان مساجد و هیئت‌های مذهبی در شهر خورموج اظهار داشت: کمک‌ها و نذورات مردمی در تمام حسینیه‌ها، مساجد و تکایا در سطح شهرستان دشتی توسط هیئت‌امنا و روحانیون مساجد جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی افزود: کمیته امداد امام خمینی دشتی از آمادگی کامل برای دریافت نذورات مردم و خیرین در طرح احسان حسینی برخوردار است.

وی ادامه داد: در ماه‌های محرم و صفر به‌ویژه دهه اول محرم طرح احسان حسینی به‌منظور دریافت نذورات مردمی و خیرین به‌صورت نقدی و غذای طبخ شده در شهرستان اجرا می‌شود.

بحرینی هدف از این طرح را علاوه بر توزیع نذورات بین ایتام و نیازمندان ترویج سنت حسنه نذر بین مردم ذکر کرد و از همه هیئت‌ها و خیرین خواست در اجرای این طرح کمیته امداد امام خمینی را یاری کنند.

وی گفت: علاوه بر این، مردم می‌توانند در ایام محرم 10 تا 20 درصد از نذورات و کمک‌های خود را به خانواده‌های نیازمند و زیرپوشش اختصاص دهند.

مدیر کمیته امداد دشتی تصریح کرد: این طرح در قالب طرح «مسجد‌محوری» انجام و علاوه بر هیئت‌امنای مساجد، کمیته امداد دشتی نیز آمادگی لازم برای توزیع نذورات مردم بین نیازمندان را دارد.

وی تأکید کرد: نیروها و دفاتر کمیته امداد در روزهای تاسوعا و عاشورا، کمک‌ها و نذورات مردمی شهرستان دشتی را جمع‌آوری می‌کنند و دفاتر کمیته امداد در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی جهت دریافت نذورات به روی خیرین باز خواهد بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار