۴۳۰۰ دانش آموز آمل به مناطق عملیاتی اعزام شدند

رئیس آموزش‌وپرورش آمل گفت: هشت اتوبوس کاروان دانش‌آموزی به تعداد چهار هزار و ۳۲۰ دانش آموز دختر در مهرماه سال جاری به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ 21 October 2015
به گزارش تابناک مازندران ، حمید محمد نسب پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان بابیان اینکه صبح امروز دسته روی شش‌هزارنفری دانش آموزان آملی در سطح شهر برگزارشده، بیان داشت: هرساله این‌گونه دسته روی‌ها را با حضور آحاد دانش آموزان، معلمان و مدیران مدارس برگزار خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: ۱۵ روحانی حوزه علمیه که دارای مدارک برجسته هستند برای آموزش در حوزه معنوی وارد مدارس شهرستان شدند.
رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان آمل خاطرنشان کرد: تیم والیبال دانش‌آموزی آمل که قهرمان مازندران شده بود به مسابقات دانش‌آموزی کشور اعزام شد که توانست عنوان قهرمانی این مسابقات و سهمیه بازی‌های جهانی صربستان را به دست آورد.
محمد نسب با اشاره به اینکه دو تن از دانش آموزان شهرستان در المپیادهای کشوری توانستند مدال نقره را کسب کنند، اذعان داشت: مطمئناً این دانش آموزان در کنکور سال آینده رتبه تک‌رقمی کسب خواهند کرد.
وی از احداث اولین آزمایشگاه بیوتکنولوژی کشور درآمد خبردادوگفت: این آزمایشگاه با همکاری پژوهشکده انستیتو پاستور شمال کشور در دبیرستان شیوا روستای بوران احداث‌شده و مازندران قطب بیوتکنولوژی کشور شده است.
رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان آمل بابیان اینکه بیست آموزشگاه شهرستان در حال بهسازی و نوسازی وسایل گرمایشی است، بیان داشت: از شورای آموزش پرورش تقاضا می‌کنم با توجه به سرمای زودرس در استان گاز، برق و آب مدارس بخاطرعدم پرداخت قبوض قطع نشود.
محمد نسب با اشاره به عدم حضور روسای دانشگاه‌های شهرستان در جلسه شورای آموزش‌وپرورش، گفت: با توجه به نزدیکی ایام یوم الله ۱۳ آبان و حساسیت‌هایی که در منطقه وجود دارد باید روسای دانشگاه‌ها جهت حضور دانشجویان در یوم اله ۱۳ آبان در این جلسه حضور پیدا می‌کردند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار