رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

راه مبارزه با اسرائیل اقتدار روز افزون در همه عرصه ها است

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: تنها راه مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی و غاصب و استکبار جهانی افزایش قدرت و اقتدار است.
کد خبر: ۱۱۳۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷ 04 November 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  روز شنبه در جمع راهپیمایان روز ۱۳ آبان در ارومیه با اشاره به اینکه در مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی باید روز به روز بر قدرت خود بیفزاییم، گفت: طبق منطق قرآن کریم، تنها راه مبارزه موثر با اسراییل غاصب نیز اقتدار روزافزون در همه عرصه هاست.

حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور افزود: همه دنیا بدانند که ایران اسلامی به هیچ وجه ظلم نمی کند ولی زیر بار ظلم نیز نمی رود.

وی اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار هستند و این به برکت وجود نخبگان و دانشمندان انقلابی در وزارت دفاع رقم خورده است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: امروز ایران اسلامی به نقطه ای رسیده است که اگر دشمنان غلط اضافی بکنند، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می کند.

حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور اظهار کرد: دنیا بداند که اگر آمریکا و نظام سلطه، جلو وحشی گری های رژیم صهیونیستی را نگیرند، ارتش بزرگ امت اسلامی آن را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار