نام نویسی کارگاه‌های تابستانه کانون پرورش فکری کودکان جنوب فارس

نام نویسی کارگاه‌های تابستانه مراکز کانون پرورش فکری کودکان و توجوانان جنوب فارس از امروز آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۰۸۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶ 06 June 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: کارگاه‌های تابستانه مراکز جنوب استان از ۱۵ خرداد و در دیگر شهرستان‌ها از ابتدای تیرماه آغار می‌شود.
مژده دستوری افزود: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس عضو این مرکز شوند و با پرداخت هزینه (۲۰ هزار تومان) از کتابخانه‌ها، اردو‌های تابستانه، کارگاه‌های عمومی و جشن‌ها، رویداد‌ها و برنامه‌های مناسبتی بهره‌مند شوند.
وی دسترسی به فراخوان مسابقات بین‌المللی را از دیگر محاسن عضویت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان کرد و گفت: در سال ۱۴۰۱، استان فارس ۱۸ مقام بین‌المللی را در این مسابقات کسب کرد.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس یادآور شد: تنها حضور در کارگاه‌های تخصصی نیازمند هزینه‌ای اندک است و سایر خدمات به صورت رایگان در اختیار اعضای کانون قرار می‌گیرد
دستوری ادامه داد: کارگاه‌های تخصصی این مراکز نیز شامل مهارت‌های تولید پویانمایی، نقاشی و سفالگری، فلسفه برای کودکان و مهارت‌های زندگی و حال خوش زندگی است که هشت نوع مهارت را به کودکان و نوجوانان آموزش می‌دهند.
وی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های کارگاه تخصصی مهارت‌های زندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیازسنجی مربی از شرکت‌کنندگان است تا متناسب با نیاز آن‌ها مباحث دوره را برنامه‌ریزی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار